/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den værste melodi?
Fra : Nordsted1
Vist : 1303 gange
200 point
Dato : 17-04-09 20:09

Nu har vi haft rigtig mange tråde, hvor vi finder den skønneste musik.

Denne gang---- hvilken melodi er den værste??

Når den bliver spillet i radioen, er jeg hurtigere end lynet, og myrder radioen på stedet

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-04-09 20:15

generalt er hun ret dårlig, men den her sang topper kagen!

Den du har lagt på er også i den ende men er bestemt ikke dårligere

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 17-04-09 20:16

Jeg ved ikke hvilken melodi der er den værste, men den der stank helt til månen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:20

Hej Tunip velkommen til kandu, det har jeg vist ikke fået sagt før

Du må da have en hademelodi??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 20:21

Hvad har i dog imod den søde lille pige alt hvad der lyder af jazz får mig til at skifte kanal meget meget hurtig

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 17-04-09 20:22

Tak
Tjoo.. Måske... Men hvordan sætter man vidioer ind?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 20:26

Du klikker på Youtube ikonen over dit indlæg og sætter linket ind imellem

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 17-04-09 20:31

Tak
Her er en:

Det bliver ikke meget værre...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:33

Tunip, du behøver ikke lægge selve vidoen ind, det sløver også denne tråd, så linket alene vil også være fint

Men du må godt bruge tråden til at øve dig

Hold da op hvor smag og behag er forskellig - jeg ka' godt li Rhiana

Molo hvis du kommer ind i tråden, så behøver du ikke linke til Max Rahben, vi ved han er styg

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 20:36

Jøsses da - det er da godt nok nogle rædselsfulde eksempler I kommer med!

Ved ikke om jeg kan konkurrere, men gør et forsøg med denne:

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 20:37

Hvis nu Nordsted1 med flere, brugte Firefox browseren, så er der intet som sløver, der skal klikkes på videoen før der sker noget, indtil da er der kun et still billede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:37

Jazz, fy for pokker, men jeg har spekuleret på, at det måske ikke er helt så hårrejsende, hvis man hører det live??

Jeg tror nu ikke jeg vil vove forsøget

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-09 20:38

Katy Perry er da OK

Men dette her:

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 20:39

Uha - jeg har en gang (for længe siden) vovet forsøget med jazz live - og tro mig ....

det er endnu værre i virkeligheden!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-09 20:45

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:48

vith.........du er helt sikkert med.... krummer tæer og hyler af grin.

Jeg håber da ikke de unge selv tager det alvorligt

Klaudi, din er godt nok også forfærdelig, gad vide om der er penge i det?

o.v.n får du reklamegaver fra Firefox eller hva?

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 17-04-09 20:49

Nordsted hvad er det fór en "tråd" du taler om? Jeg er ny her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-09 20:50
Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 20:51

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:53

Tunip... dette er tråden--- dvs der skulle nok have stået spørgsmålet men kategorien er smallsnak, og det er noget svært at stille spørgsmål i den kategori-----øv hvordan skal jeg liiige forklare det, folkens hjælp mig lige her

Klaudi, hun er da godt nok også rædsom... er det nogle du har gemt på, siden du lige kan ryste dem ud af ærmet

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 20:56

Prøver lige:

En tråd er den kommunikation der følger et spørgsmål. Hvert spørgsmål har sin "tråd".

(sådan cirka)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-04-09 20:57

Klaudi > har du selv lavet den Elvis...............................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:03

Vith... hvor sjovt at du lige fandt hende, sad lige tænkte på at der engang havde været sådan en skrigeballon, men kendte ikke hendes navn

Var der ikke noget med at hun faktisk blev et hit med det nummer?

Ham jodle Keld kan være god at have med til en fest, hvis gæsterne ikke kan finde ud af at gå hjem igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-09 21:06

Eyvind> hø hø, næ næ det er ikke mig, men det ville nok lyde li'så dan'

Har en cd, Kitsch Hits 4, hvor de er på

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 21:07

Ved ikke lige om hun blev et hit, men berømt blev hun da:

Florence Foster Jenkins (July 19, 1868 – November 26, 1944) was an American soprano who became famous for her complete lack of rhythm, pitch, tone, and overall singing ability.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:11

Hold da helt op det er humor, ligefrem at lave en cd med de gysere

Vith, man må da næste kalde hende for berømt, for jeg har først "mødt" hende mange år efter hun er død

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 21:20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-04-09 21:26

Magen til infernalsk larm skal man lede længe efter, og hold da op hvor jeg lige pludselig føler mig gammel

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-09 21:28

Anne Linnet med "Timer, dage og uger"

Lisa Ekdahl med

http://www.youtube.com/watch?v=42JOswXMm64

og JAZZ...især sådan noget NHØP-stil (Niels Henning Ørsted Petersen, for dem der ikke kender forkortelsen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 21:31

Citat
Sonnesyn Elementary School Federal Thunderbolt 1003 Videos

Matt Preston of Minnesota sent me these two videos of the Thunderbolt 1003 on top of HO Sonnesyn Elementary School in New Hope Minnesota.

He shot the video during an evening test (6:55 pm) so the video is a somewhat dark but the audio really captures the sound of the Thunderbolt siren. I've never heard of a town doing an evening test. The videos are Divx Avi files so I think you will need the Divx codec to view them. The first video is the first half of the test with the siren doing an alert signal. The second half is the second half of the test with the siren doing an attack signal.
Sorry no hi-lo signal. Thanks Matt for the vids! Videos are 3 Mb in size.

http://www.civildefensemuseum.com/sirens/soundsvids/thunderbolt_test2.avi
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:31

Molo.... de unge mennesker var godt nok stille og rolige, den ros skal de sgu ha

pve, blev du ikke far sidste år eller husker jeg helt forkert, .... hvis jeg husker rigtigt, så har du godt nok meget støj i vente, du må anskaffe de der trådløse hørebøffer, så du kan hører din musik i fred og ro

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-09 21:32

Alt dansk Top

http://www.youtube.com/watch?v=7ASZbPwBTU8

Nu bliver jeg skudt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:33

Anne Linnet - glor på vinduer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-09 21:34

ikke alt dansk rock/pop

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 17-04-09 21:35

svært at sige hvad den værste er
kommer også lidt an på dagen '
Susi og Leo feks.
er da slemt .... men hvis humøret og tilstanden er der
kan alt jo ske .... selv det umulige .... at man kan li det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:39

gasmanden..... hvor har du ret, netop de link manse kommer med, kunne jeg aldrig drømme om at spille, men hvis der er fest i gaden, kan det være sjovt med sådan noget - skråle med musik-

Hos os spiller de unge altid - knald røde gummibåd - til deres fester OG jeg er så ked af den hænger nedad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 21:43

..men hér er min 'yndlingsnummer':

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 17-04-09 21:43
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 21:50

Er der mon noget musik vi alle kan li??

Den var straks meget værrer

Det skal vi nok ikke ind på nu, for vi kan nok ikke blive enige

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-09 21:50
Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 17-04-09 21:55

Richard Raunvald : "Kære Lille Pia"
(Men den kan jeg desværre ikke finde på YouTube)

Eller
Erhard Jacobsen:
"Dybbøl Mølle maler rigtigt nok"

http://www.youtube.com/watch?v=-TMbaim9THM

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-09 21:56

Fiat 500 vs Nissan 350z
http://manse9933.dk/sub/hurtig_player/
det er også musik i mine øre,ynglings,det kan alle nædn lide

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-09 21:56

mænd

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-09 21:57

david mod goliat

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 17-04-09 21:58

..og:

..samt:

..kun overgået af ..?

....intet mindre end:

Selvfølgelig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-04-09 21:59

Citat
pve, blev du ikke far sidste år eller husker jeg helt forkert, .... hvis jeg husker rigtigt, så har du godt nok meget støj i vente, du må anskaffe de der trådløse hørebøffer, så du kan hører din musik i fred og ro
hold da op en hukommelse, den er god nok selvom det var for anden gang. Ja det var måske en mulighed med hørebøffer, men jeg bliver lidt nervøs hvis jeg kan forvente mig mere larm end der allerede er.....

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 17-04-09 22:01

Det er ikke dén, men forestil jer, at det bliver sunget:
"kære lille Pia, kære lille Pia, tillykke med din fødselsdag ...

http://www.youtube.com/watch?v=CVkYDGmeLXY

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-09 22:10

Og her er så bare GYSEREN over dem alle

Prøv en gang at klikke ved CD 10 og hør en smagsprøve på AC/DC's Highway to hell

http://www.wingmusic.co.nz/listen.html

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 22:12
Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-09 22:13

Eller CD 8 Beatlesnummeret I wannna hold your hand¨¨

http://www.wingmusic.co.nz/listen.html

GRUSOMT

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 22:14

Pu ha der er godt noget meget bras i mellem

pve.... du må hellere ruste dig til fremtiden, f.eks har min ene søn spillet trommer i 8 år, datteren har spillet på både blokfløjte, trompet, og tværfløjte, det var ikke den rene idyl når der skulle øves, for slet ikke at tale om de ugentlige fester som blev holdt her, fordi jeg ikke ville have ungerne til at rende rundt på gader og stræder om natten.

Manse, der var et typisk eksempel på en lille og vågen hva´?

Jeg kan nu også godt li' lyden, men kan ikke lade være med at tænke på benzinpriserne

Tommy Seebach og Bjørn Tidemann... er nu heller ikke lige min kop te, men så er der jo minderne der kommer frem, når man hører dem igen, og så ka' jeg da godt li dem (med måde) alligevel

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-04-09 22:17

Citat
pve.... du må hellere ruste dig til fremtiden, f.eks har min ene søn spillet trommer i 8 år, datteren har spillet på både blokfløjte, trompet, og tværfløjte, det var ikke den rene idyl når der skulle øves, for slet ikke at tale om de ugentlige fester som blev holdt her, fordi jeg ikke ville have ungerne til at rende rundt på gader og stræder om natten.
hvad er du nu galt med at læse en god bog, se en film eller endnu bedre forårs forberede deres fars have ??? Nå du har jo nok ret, men det ændre ikke ved at jeg ikke kan udstå Lady Ga Ga

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 22:18

For fanden da Dova, godt du i det mindste skrev GRUSOMT og GYSEREN, hun er da noget af det værste, gad vide om hun har fået tilladelse til at indspille de cd'ere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 22:23

Nej ..NU må jeg be' om mine himmelblå:

http://www.youtube.com/watch?v=_I4yWV39IHA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 22:27

Næeh.. nu ska' I sgu ha' musik:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-09 22:51

Nummer 10 på min CD er af aller værste skuffe!

Fatter ikke, at produceren gav sig til at lege ny sangteknik midt under indspilningen - jeg ærgrer mig!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-09 23:23

Addrr

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-09 23:23

Men jeg tror, det er noget for dig, molo

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-04-09 23:27

Aj, helt ærligt! De får sgu da en go' røv i de der bukser!!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-04-09 23:33

Jeg kan godt lide Fagget Fairys, Rihana, Lady Gaga og Kate Perry.

Den værste melodi må være et eller andet med Wham eller Nik&Jay!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-04-09 23:36

Depeche Mode og Duran Duran er også gode kandidater til bagmænd bag verdenshistoriens dårligste musik.
Wham er dog grunden til at jeg aldrig hører musik i radioen op til jul.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 18-04-09 06:09

Tak til vith !!!!

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 18-04-09 06:14

Sergant Berry Sadlers hyldest til de "Grønne Baretter" er nu også "Nam Nam" ...

http://www.youtube.com/watch?v=LH4-tOqLH94&feature=PlayList&p=EFA7E953F790BC21&playnext=1&playnext_from=PL&index=17

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 18-04-09 06:35

Hvordan laver I egentlig de smarte "Vinduer", som man bare trykker på ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 06:57

JørnRudolph

Citat
Du klikker på Youtube ikonen over dit indlæg og sætter linket ind imellem

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 18-04-09 08:27

Når konen åbner for sit hjemlands music, - så er jeg løbet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-04-09 09:02

Går vi tilbage i tiden er det "White Christmas" der bunder hos mig, og i det hele taget sødsuppemusik der stadig bliver skrevet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 10:16

Citat
Jeg kan godt lide Fagget Fairys, Rihana, Lady Gaga og Kate Perry

Det kan jeg også,Kate Perry er en rigtig frækkert
http://manse9933.dk/sub/flash_shows/you_tube_show_08/you_tube_show.htm

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-04-09 10:53

tararam

du må da fan stå som vinder her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-09 12:14

http://da.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse

Den kælling skulle forbydes synge eller fremtræde på en scene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-09 12:16

Modsat Amy er dette en vinder.

http://www.youtube.com/watch?v=MIyczOcua5I

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 12:19

tararam -> Ak, ja... kender det:
TVANGSINLAGT til 'eks-konens' venindes nostalgiske hjemstavns-viser:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 12:30

Camillasmoster -> Noget for mig ...lederhosen? ( http://en.wikipedia.org/wiki/Lederhosen )

Syng me' hér ...ka' du: http://www.cigarfar.dk/gkk.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-04-09 14:25

Amy Winehouse har en vidunderlig stemme!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 14:28
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 14:31
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 14:37
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-04-09 14:38

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-09 16:22

Amy er en uopdragen so

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 16:26

på stoffer og sprut,outsider i love it,som person ikke lige mit glas mælk.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 16:31

men fed musik,socialrealistisk,sikker fra hendes egen lille verden.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-04-09 16:51

At Amy er en uopdragen so ændrer ikke ved at hun laver nogle fantastiske sange.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-09 17:35

Citat
hun laver nogle fantastiske sange.

Det kan jeg ikke se/høre.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 17:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 17:52

Hold da helt k***, hvordan skal jeg få afsluttet denne tråd, der er så mange møjhamrende elendige melodier, at jeg ikke kan vælge

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 18:03

Så må jeg hjælpe dig
http://www.kandu.dk/spg134832.aspx#1539780

er

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 18:06
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 19:21
Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 19:46

Tak for svaret molokyle. Iflg min anden tråd, syntes PiaSkov at Krøller eller ej var den værste

Mange tak til jer alle, jeg ville gerne have givet jer alle point, men efter jeg lige talte hvor mange deltagere der havde været med, droppede jeg det igen

Håber det er ok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 19:53

Yes... bare find 'brækposen' frem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 20:11

Ps. Personligt er jeg nu helt 'lost' ..når det kommer til de muntre dansetrin i "Bjørn Tidevand's" ..sommer i ferielandet med Otto Leisners al danske familie-underholdnings-program:

PLADEPARADE anno 57 - 63 : http://www.gaffa.dk/pedia/index.php/Pladeparade

Citat
Otto Leisner omgivet af datidens stjerner i 1960

Kanal DR Land Danmark
Aktive år 1957 - 1963
Musikgenre: Øhm ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 20:23
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-09 20:53

Indrøm det nu bare.... :

Selvom jeg ik' ku' finsde RØR VED MIG ..med 'originalerne': Lucia & Lucienne

..så fandt jeg alligevel uforglemmelige klassikere som f.eks.:

..samt den ultimative 'GYSER':

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-09 01:52

Citat
Syng me' hér ...ka' du: http://www.cigarfar.dk/gkk.htm

Kan man få en toneart?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-09 09:44

Grr.. gr.. grrrr... HATE, grrrr.. grr.. grrraaaaawlll.... DIE !!! $ ¶_¶ ¶ ¶_¶_¶ ¶¶ ¶_¶ ¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-09 18:08

Og så vil jeg gerne have Hele teksten, molo