/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win32.TrojanPWS.Onlinegames
Fra : axelbjarne
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 17-04-09 15:08

Nogen med erfaring i denne trojaner...

Win32.TrojanPWS.Onlinegames

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-09 15:50
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-04-09 19:05

Denne melding får jeg stadig fra Ad-Aware:

Win32Tr\OnlineGames – MonitoringTool

Win32TrojanPWS.OnlineGames is a trojan that focuses mainly on stealing login information for online games by monitoring keystrokes and sendin them to a remote host.

Registry Entry HKLMHKEY_CLASSES_ROOT\d4-9908-00400523e39a

Men problemet er så,at der er flere, der hedder dette i registreringsdatabasen, eller var det jo nemt at slette den, hvis der kun var den ene....jeg kan ikke se hvad det er for een, fordi de har forskellige begyndelse - så det er ikke det hele der bliver vist her fra Ad-Aware...den kan heller ikke fjerne den...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-04-09 19:53

Det er det næste, som sker her...

Hent Combofix fra et af disse links, og gem den på dit skrivebord:
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
http://subs.geekstogo.com/ComboFix.exe

Kør så combofix.exe, som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.

Til Windows Vista, skal du højreklikke på ComboFix, og klikke "Kør som administrator

Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt
Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.

BEMÆRK at Combofix af nogle virusscannere bliver detekteret som inficeret. Dette har dog intet på sig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-09 21:45

hvorfor i alverden sidder du og kopierer ind her - oven i købet direkte kopie af den besked du har fået på malwarecheck.dk - og hvorfor fortsætter du ikke der ?

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-04-09 13:25

Tak for svaret bentjuul. Ja, jeg har fået det ud...men er ikke lige sikker på hvordan og hvorledes, for det viste sig, at Ad-Aware godt kunne tage skidtet...om det er er blevet "blødgjort", ved at køre de andre programmer oven i...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-09 13:47

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret bentjuul. Ja, jeg har fået det ud...men er ikke lige sikker på hvordan og hvorledes, for det viste sig, at Ad-Aware godt kunne tage skidtet...om det er er blevet "blødgjort", ved at køre de andre programmer oven i...

det må du nok hellere fortælle den der hjælper dig