/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP bærbar problemer
Fra : solvej2
Vist : 695 gange
300 point
Dato : 17-04-09 07:23

Hej med jer..
Vores HPbærbar er gået i åndsvag...

For det første er den vanvittig langsom....gab..og nogle gange kommer den slet ikke ind i menuerne.
Har prøvet at virusscanne med antivir..! Ikke bedre.. Har prøvet systemgendannelse...Ikke bedre..Har prøvet at komme ind i biosen(hedder det vist, når man trykker ctrl-alt-esc+F8)...der er kun to mulighedder,- hvilke er-"forsæt med genstart af system og slet gendannelsesdata, og forsæt til systemmenuen".
Er der noget jeg kan gøre????

Venlig hilsen Solvej2

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-09 07:50

Defragmentering
Kør en tur med CCleaner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-09 07:52
Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 300 point
Dato : 17-04-09 08:36

Hvis det er meget længe siden du har købt maskinen så kan det være en god idé at formatere harddisken og starte forfra. Så burde din PC være lige så god som da du købte den! Jeg ør dette ca. én gang om året, og det holder altså PCen i topform.

Husk at tage backup af ALT vigtigt på din PC (dokumenter, mails, billeder, osv.)

Formatér din harddisk og geninstallér og OPDATER dit operativsystem. Hvis feks. WIN XP var installeret på din PC da du købte den har du sikkert fået en DVD skive med hvor det ligger på. Sæt den i maskinen, og så bare følg anvisningerne... Det er ikke raketvidenskab!

Godkendelse af svar
Fra : solvej2

Dato : 17-04-09 10:36

Tak for svaret lassethorsted.

Det vil jeg prøve....God weekend