/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opladningsproblemer Nokia 2600
Fra : Ole
Vist : 889 gange
200 point
Dato : 16-04-09 23:02

Når jeg sætter telefonen til opladning tænder ladebjælken i højre side og løber opad 4 gange hvorefter den slukker, med det resultat at batteriet ikke blivet opladt. er her nogen som har været ude for dette problem og evt har en løsning?
På forhånd tak
Ole

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 210 point
Dato : 16-04-09 23:08

defekt ladechip, defekt lader, defekt stik, defet batteri, defenkt software ... der er mange muligheder *S*

bor du i nærheden af horsens så kan jeg chekke den for dig .. det koster ikke noget ..

bor du i Århus tag til www.helloo.dk

sønderjylland www.jysk-unlock.dk

fyn www.insight-data.dk

ellers find en på www.find-unlocker.dk der kan kigge på den ..

vh
D9N

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-04-09 23:28

Køb et nyt batteri.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 17-04-09 00:28

granner ... bare ik så smart hvis det er en af de andre fejl ... så står du bare med et batteri ekstra til en telefon der ikke virker ..

så få det testet før du køber noget ...

Godkendelse af svar
Fra : Ole

Dato : 17-04-09 07:18

Tak for dit svar og dit tilbud, desværre bor jeg i København så jeg bruger en fra listen.
Mvh
Ole