/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
KÆRESTEKÆLENAVN CHRISTIAN
Fra : charlottenbaby
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 16-04-09 17:23

Hej alle kandu'er :)

Jeg søger et kælenavn til min kæreste Christian.
han har sååå mange dejlige til mig, og ville gerne give igen. men hvad kalder man en fyr, andet en skat, daddy, crellemus, min egen osv. :P ?

Er der nogen, der ligger inde med et rigtig godt navn til Christian?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 16-04-09 17:34

Alle de navne du remser op, må vel være nok

Hvorfor annullerede du her http://www.kandu.dk/Spg130290.aspx jeg syntes du fik mange gode svar

Du skal ikke regne med at få hjælp, når du gør sådan

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 16-04-09 17:37

jaé det kan du have ret i, men ville gerne have nogle flere, bare ideer....

vidste ikke, a tjeg havde annulleret det. Men det er nu rigtig lang tid siden, og behøver slet ikke flere svar, det er fortid, så det er bare lidt underholdende at læse det igen. er ikke særlig kendt herinde-....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-09 17:45

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-04-09 17:49

charlottenbaby

ikke accepterede svar, bliver automatisk annulleret efter 3 mdr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 18:00

Hva med Chris?? eller er der for meget chokoladefabrik over det

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 16-04-09 18:01

hihi tak for svaret :)
Men det er næsten det eneste han ikke kan lide

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-09 18:01

bette røv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-09 18:02

det er squ ikke en børnehave
smut hjem til arto

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 18:03

Så nøjes med dem du har, og lige pludselig er der et kælenavn du kan bruge

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 16-04-09 18:04

Hvorfor kommer der altid alle mulige andre svar tilbage, når man prøver at få lidt hjælp eller ideer fra andre mennesker. forstår virkelig ikke...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-09 18:05

Citat
forstår virkelig ikke...

Børnehaven leder efter dig.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-04-09 18:31

Kalder du ham Daddy... Damm det er langt ude.

Ellers er lillemanden, stumpen, cocktailpølse, lille claus (Chris) alle muligheder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-09 18:34

nullergøj

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-04-09 18:41

Er det forresten ham på 25 og hvor du er 15?

Og du kalder ham Daddy(?) Nu vil jeg ikke kaste med sten men det lyder ikke helt sundt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-09 18:51

Her i Sønderjylland er Christian blevet til Kedde...

Eksempelvis kong Christian den 9. Kedde jen kryds (Christian IX)

Kedde lyder da sødt...

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 16-04-09 19:37

Hold da op der er nogen som er mavesure i denne tråd. Hvad sker der lige her, er I gået glip af nogle point. Det lyder som en flok pensionister der er til banko........

Helt personligt synes jeg det er lidt fjollet at søgeefter et kælenavn til sin kæreste, jeg ville foreslå dig at finde på et ud fra noget han gør......men når det er sagt, så....

Kælenavn er for sjov, eller som en kærlig tiltaleform i et daglige. Det lyder lidt fjollet at kalde sin maskuline dejlighed, for chokoladebamse eller rosinmuffen eller mit eget gnavben eller gnaske eller sukkerbolle sådan i det daglige.
Hvis du vil finde et navn til ham i dagligdagen, kan du tænke over noget han ofte gør eller bare kigge på hvad man kan få ud af hans navn, måske kan du lege en leg med en veninde og se hvad der kan komme ud af hans navn. Hvem kan finde på flest navne.....

krisser, nisser, nusser, sisser. Og hvad hedder han til efternavn?
Christian: ansen, nansen, mansen og sådan kan du finde på ideer.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-04-09 20:14

et kælenavn skal komme helt af sig selv , det kommer meget af deres personlighed eller en tilfældig ting de enten har gjort eller sagt . så det kan godt være svært at sådan lige at hoste op med et navn da man jo ikke kender din kæreste.

men du skal nok se lige pludselig så opstår situationen hvor kælenavnet opstår :))

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 16-04-09 21:11

Ja, det er normalt heller ikke noget jeg gør i, det med at "søge" efter tingene. synes også bare det er lidt sjovt, at høre andres gode ideer. det er jo ikke fordi, at hvis en foreslår mig at kalde ham får rosinen, så gør jeg det fremover. det er nok sådan det bliver opfattet...

Men egentlig kan jeg bare godt lide den her kommunikation, og f.eks. den med sønderjylland, det er sgu da for sjovt (:

Annuller spørgsmålet
Fra : charlottenbaby

Dato : 16-04-09 21:23

.