/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tdc modem problem??
Fra : return
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 15-04-09 18:11

hej

har hjulpet en med at få fikset sin bærbar men noget er vist helt galt nu

vedkommende køre med tdc modem men det virkede da man hjalp med opdateringer

men nu kan hun ikke komme online noget med at hun jo skal skrive et password så mit spørgsmål er hun havde enternet xplorer 6 og den opdaterede vi til ie7 er det derfor hun nu ikke kan komme online nogen seriøse busd på problemet ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-09 18:13

Hun skal logge ind med kundenr og password.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-09 18:14

Kundenr. er tolv cifre.
password har hun fået af tdc

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-04-09 18:18

Teil>>ja den er vi med på men problemet er altså nu at det nu ikke står i det felt mere hvor man bare trykkede på ring op og så loggede den ellers på af sig selv og hun kan ikke lige finde sine papir fra tdc så har du et andet bud på hvordan hun kan komme online igen

kan det ha noget med at hun havde ie6 før og jeg har så opdateret den til ie7 betyder det noget iforhold til at hun nu ikke kan komme online ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-09 18:21

Hun ringer til TDC og får hjælp med kode og password.

Derefter ber i comp. at huske log in.

Vores internet smuttede af og til, vi skulle så logge in igen.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 15-04-09 18:49

Er det et modem af den helt gamle type, hvor man skal ringe op før der er forbindelse, så kan jeg ikke hjælpe.

Men hvis det er bredbåndsmodem, så plejer det at hjælpe med at slukke for modemet og tænde efter ½ minuts tid. Det kan blive nødvendigt at åbne "netværksforbindelse" og klikke reparer på den pågældende forbindelsestype, så der hentes ny adresse ved TDC.

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-04-09 18:50

det er et modem af de gamle tror jeg for det køre vist kun 48 kps

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 15-04-09 19:09

Så langt kan jeg desværre ikke huske tilbage, så ring til TDC kundecenter og få oplysningerne. Der er lukket nu, men i kan jo også skrive til dem.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 15-04-09 19:23

Du kan da prøve at ringe til TDC hotline 80 80 80 47 de svarer til kl. 21:00

http://privat.tdc.dk/kontakt/formular.php?s1=int&s2=Bredb%2526aring%253Bnd&m1=call

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 15-04-09 19:32

Tak for svaret ans.