/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WinSkinD7R.bpl
Fra : futharry
Vist : 358 gange
500 point
Dato : 15-04-09 09:24

Ved opstart kommer,

WinSkinD7R.bpl

op, dette program kunne ikke starte, fordi WinD7R.bpl ikke blev fundet. Problemet kan muligvis løses ved at installer programmet igen.

Hjælp ! nogle forslag, er novice på dette punkt .

Hilsen Futharry.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-09 09:41

Har du hentet noget smart og smidt det væk igen.

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 15-04-09 09:47

Hej Eyvind

Min søn har været inde og lege, så det ved jeg ikke.

Hilsen Futharry

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 510 point
Dato : 15-04-09 09:52

Hvis der hentes og installeres noget smart og dette ikke afinstalleres men bare pilles ud - kan det være det windows leder efter ved opstarten.
Den nemmeste metode er at installere det igen og så afinstallere det på den rigtige måde.

Smarte ting og sager på nettet kan også have lidt snavs med i lommen, som kan drille.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-09 10:15

Citat
Min søn har været inde og lege

Det nemmeste du kan gøre er at tilbagestille komputeren til FØR han legede.... (gendannelse)

Det er noget "layout" der har været "leget" med - og det er IKKE afinstalleret ordentligt....

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 15-04-09 10:45

Hej Eyvind.

Har været inde i mapper og fjernet flere ting, så alt ok, tak for hjælpen.

Hilsen Futharry.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-09 10:52

Ok -

Godkendelse af svar
Fra : futharry

Dato : 15-04-09 10:52

Tak for svaret Eyvind.

Alt ok.

Hilsen Futharry