/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemme indstillinger i wmp11
Fra : noltus55
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 14-04-09 21:32

Hej
Er det muligt at gemme farve og farvemætnings indstillinger i wmp11,det er irriterende at man skal justere hver gang man skal se film

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-09 21:34

Den version kender jeg ikke ,men ved siden af shuffelknappen er der winamp ikonet (et lyn eller såårn) tryk på det, så kommer der en hjælpemenu

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 15-04-09 08:16

Øhhh,det er ikke winamp der er tale om,men Windows Media Player 11

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-09 12:26

Playeren skal da kunne huske dine indstillinger, det kan min åben payeren og klik på Aktuel afspilning, under knappen Aktuel afspilning er der en lille pil, klik på den for at få adgang til Udvidede indstillings muligheder, skift mellem de forskellige indstillinger med de små pile oppe i venstre hjørne i indstillings vinduet

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 15-04-09 13:28

Nej,den gemmer ikke video indstillinger,de resettes hver gang man afspiller et nyt klip

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-09 17:28

Citat
When adjusting the video settings while using Windows Media Player 11, you must take note that the video player does not retain the changes you make to the video settings because the changes you make don't always work for all videos.

http://grok.lsu.edu/Article.aspx?articleId=5934

Google oversat
Ved tilpasning af video indstillinger, mens du bruger Windows Media Player 11, skal du notere, at video-afspilleren ikke beholde de ændringer, du laver til video indstillinger fordi de ændringer, du laver ikke altid arbejde for alle videoer.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : noltus55

Dato : 15-04-09 19:20

Tak for svaret Klaudi.Den kunne jeg ikke selv finde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-04-09 19:37

Velbekommen