/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
lystfiskeri ved hundested
Fra : hansiSuper
Vist : 4942 gange
40 point
Dato : 14-04-09 17:18

Hej!
påtænker at køre min campingvogn til Rosenholm campingplads i hundested.Er der nogle blandt jer der kender området hvor jeg kan fiske.Jeg er kun interesseret i saltvand ikke p&t jeg har vadders. jeg fisker både spin og flue.
Hansi.

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 14-04-09 17:33

Kig på: www.lystfiskeri.dk

Mvh. Larsigne

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-04-09 19:15

gå efter varierende bund og fisk på denne årstid med langsomme agn
mvh
pbp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-09 21:05

Jeg kan ikke lige se hvor i Hundested det skulle være, vi plejer at fiske enten i Gilleleje eller Helsingør

Men det ka' jo være du har hørt noget jeg ikke kender til vedr. fiskeri i Hundested

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 40 point
Dato : 15-04-09 05:09

Hej Hansi ......

Som beboer i Hundested kender jeg da et par gode steder at fiske, og især hvis du har waders!

Ved kysten ud for parkerings pladsen i Nødebohuse og nordpå - Godt vand og bund til havørred og evt. pighvar! Perfekt til flue efter ørred!

Der er også nogle bølgebrydere man kan stå på, da der kan vades derud i shorts (når det bliver lidt varmere!!)

I øjeblikket hiver de ganske mange sild op ved molen i Hundested Havn, og snart er samme sted et 'hotspot' til hornfiskene der snart runder kysten heroppe! Og der kan også fanges div. fladfisk!

Havnen er lige udbygget med et stort område, så man kan komme ud 'påp dybt vand' og evt. fange en torsk, men dette er ikke afprøvet endnu!

Velkommen til Hundested, og har 2 kammerater der har vogn på Rosenholm Camping, der er en dejlig plads med fred og ro, og rare mennesker!

/Torben

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-04-09 06:14

Du kan se nogle gode pladser hér - http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladsamt.asp?key=13 - klik på de røde prikker nær Hundested!

/Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-09 07:36

Så lærte jeg også noget

Når hornfiskene kommer til Helsingør står vi gerne ved Kronborgpynten, der kommer så mange at vi kan fange dem med hænderne

Kommentar
Fra : hansiSuper

Dato : 15-04-09 09:03

Hej torben!
Tak for dit svar.det var lige det svar jeg søgte efter.
Hansi.

Godkendelse af svar
Fra : hansiSuper

Dato : 15-04-09 09:05

Tak for svaret dogvillestar.