/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kondom..-
Fra : vAladinBabev
Vist : 1119 gange
20 point
Dato : 13-04-09 15:55

hej, hvad størrelse i kondom skal man bruge hvis ens pik er 7-9cm. lanq (i stiv tilstand) ?
Vil rigtigt godt have nogle gode, og ærlige svar.
Tak.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 20 point
Dato : 13-04-09 16:05

Jeg mener du må tale med dem på apoteket, eller prøve dig frem.

Godkendelse af svar
Fra : vAladinBabev

Dato : 13-04-09 16:08

Tak for svaret stilkene...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-09 16:10

- helt ærligt, vent nogle år og prøv igen når du er konfirmeret...

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-04-09 17:27

er det tykkelsen, eller længden der er problemet... de mest almindelige kondomer passer til en almindeligstørrelse, gennemsnit, så du køber nok dem der er i handlen, og så er det bare om at få dem på i tide

Kommentar
Fra : me67

Dato : 13-04-09 20:58

Ellers ville jeg, hvis jeg var dig, (hvilket jeg "heldigvis" ikke er) købe en rulle
ventilgummi og klippe det af på overmål og slå en knude i den ene ende.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 13-04-09 21:35

Citat
Ellers ville jeg, hvis jeg var dig, (hvilket jeg "heldigvis" ikke er) købe en rulle
ventilgummi og klippe det af på overmål og slå en knude i den ene ende.

Har du prøvet det??.....

Kommentar
Fra : me67

Dato : 13-04-09 21:37

Nej for jeg er jo ikke ham - det har jeg jo ligesom skrevet

Kommentar
Fra : svinninge

Dato : 13-04-09 23:26

find en pose i stedet

Kommentar
Fra : Homoware-Drenge

Dato : 25-03-10 23:06

De mindste kondomer der findes på markedet er My.size 47/160. Det er ikke længden der er afgørende men diameteren. Køb en pakke og prøv dem af. Du kan finde dem her: http://www.homoware.dk/kondom-pakker/mysize-3-kondomer-47-160-v2062-g6433