/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
visitkort
Fra : NannaFlip
Vist : 555 gange
120 point
Dato : 13-04-09 14:30

Hej, er der en god ide til selv at lave visitkort, jeg har prøvet i power point, men jeg synes godt nok det driller - TAK

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-04-09 15:43

lav et på 8 * 5 cm i f.eks Paint shop pro
og ved udprint kan du så vælger flere på samme side
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-04-09 15:46

I paint shop pro under vis print print vælges template og der ligger så nogle faste skabeloner at print udfra.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 13-04-09 19:40

Du kan jo også hente skabelonen på Microsoft og lave dem i Word

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-04-09 20:48

De kan laves perfekt hvis du bruger Publisher. Det er et program i Officepakken (2000)

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 120 point
Dato : 13-04-09 21:28

I powerpoint 2000:
start og vælg tom præsentation.
Vælg den blanke side > ok
Lav en alm. tekstboks > skriv noget i den > h-klik på teksten > formater tekstboks.
Nu har du faner til at rette boksen ind > størrelse eks 3 X 5
Lav din tekst og kopier boksen rundt på resten af siden.
Fordelen er at du kan lave dit visitkort færdigt med prøveprint inden du kopierer

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-04-09 22:29

prøveprint kan laves i alle programmer inden det bliver færdig lavet i kopier

hvis det bliver lavet i tabel kan der være to eller tre ved siden af hinanden i bredden
og 8 til 10 stk i længden.
hvis der benyttes microsoft programmer til det.

du kan også vælge etiketter / label under konvolutter / brevhoved
og så vælge den form der passer dig bedst og derefter indsætte det som du vil bruge i dit visitkort.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-09 08:40

ja ja ...........................

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 01-07-09 13:44

Tak for svaret Eyvind.