/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Køb af CS:S fra Steam
Fra : Frede0111
Vist : 481 gange
35 point
Dato : 13-04-09 13:33

Nu skal jeg købe CS:S igen, fordi jeg har glemt min kode og har prøvet i land tid at finde mit kodeord.

Så hvis jeg downloader spillet direkte fra Steam, har den så automastisk en cd-key med eller behøver jeg at prøve en cd-key?

det kunne være godt hvis en kunne fortælle mig hele proceduren

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 13-04-09 20:09

Spillet er vel bundet til din Steam account. At indtaste en cd key, binder bare det pågældende spil til din Steam account. Det er lidt det samme, når du køber den gennem Steam. Her skal du bare ikke slev indtaste en CD-key.

Men hæng mig ikke op på det, der er nok nogen der bør bekræfte ovenstående påstande. Har ikke prøvet at købe et spil gennem Steam.

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 35 point
Dato : 14-04-09 00:36

Hvis du har købt CS igennem steam, så er passwordet til steam det eneste du behøver for at logge på og spille. Hvis du har købt det på en skive, så skal du jo bruge koden der står på æsken. Det korte svar er vel, at hvis du downloader/køber det over steam, så behøver du ingen kode.

Godkendelse af svar
Fra : Frede0111

Dato : 14-04-09 17:34

Tak for svaret bruuno117.