/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilken plæntraktor anbefales
Fra : Dullermaren
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 11-04-09 21:17

Skal have en plænetraktor Til en plæne på 1800kvm med mange bede, træer osv. så den skal nok være knækstyret, og frontmonteret, og helst hystatisk fremdrift.
er der nogle mærker og modeller I kan anbefale,- og er der nogle man helst skal gå udenom pga for meget bøvl .... har max.15-20.000kr. at bruge på den .
er der nogle det kan betale sig at købe brugt ?

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-09 21:31

En Stiga er ikke at foragte, medmindre du har bakket terræn.

Kommentar
Fra : debut

Dato : 11-04-09 21:40

Her er et helt program af kvalitetsmaskiner hvoraf flere er nedsat i pris:
http://www.ketnerskovoghave.dk/produkter/snapper/snapper/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-09 22:23

Jeg har en westwood til 2tdr have med blomsterbed frugttræer,
gravsted til vores dejligste collie m.m.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 01:17

Stiga er et godt mærke, de kan købes med 4hjuls træk til bakket terræn, netop stigninger er det svage punkt på en plæne traktor med front klipper

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 01:19

Jeg har selv en Stiga med knæk og desværre kun træk på forhjulene, udmærket og holdbar maskine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-09 22:56
Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 17-04-09 10:26

har valgt at købe en brugt Stiga villa president..... så må vi se om det er noget der dur,- før vi køber brugt

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 17-04-09 10:26

Tak for svaret stig54.