/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sangen fra filmen
Fra : the_fox
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 11-04-09 21:02

jeg har lige set asterix og vikingene

og hørte en sang derfra som jeg ikk hvad hedder
jeg har prøvet at bruge mit track id men uden resultat
så nu spørge jeg jer
vi hvad sangen hedder
her er lidt af teksten jeg kan huske:
(get them on it) kan ikke huske mere men man høre sangen ca 7-9min inde filmen( fra starten af )
håbeer i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-04-09 21:04

Var det tegnefilmen eller?

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 11-04-09 21:06

jeps det var på tegnefilm glemte helt at skrive det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-04-09 21:19

Jeg lægger den lige på og kommer tilbage

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:32

Citat
Jeg lægger den lige på og kommer tilbage

Var det ikke nemmere at hente hele filmen.???

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 11-04-09 21:33

BTW__svarer kun på PM_ er.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 12-04-09 05:40

citay:
The film makes use of a few Musical numbers which I have to say I enjoyed. Justforkix treats the village to a concert, dancing with all the village girls to a generic pop song. We have a great montage to the cover of "Eye of the Tiger" from the Rocky Movies where Asterix and Obelix unsuccessfully try to train Justforkix as a warrior. I could see how this inclusion could be jarring, especially seeing how often the "training montage convention" has been parodied using that song. It did bring a smile to my face however and that sequence was quite fun. We have another well-known song "Superfreak" (last seen in the memorable finale to Little Miss Sunshine) in the Viking club scene, but it doesn't last too long. Finally, as the end credits roll Celene Dion(!!!) sings Let Your Heart Decide, the theme song composed for the movie. I can't say I'm a fan of hers, but the song itself wasn't too bad. Do keep watching the credits, there are some really fun "frames" of what happens to the characters after the movie.

http://www.asterix.co.nz/movies/asterixandthevikings.htm

måske dette kan hjælpe

Kommentar
Fra : Maiskov

Dato : 13-04-09 08:48

Hey

Sangen fra Rocky-filmene "Eye of the Tiger" bruges i filmen, er det mon den du savner?

God dag

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 16-04-09 12:08

har fundet sangen nu man tak for hjælpen til jer alle
sangen hedder get down on it

Annuller spørgsmålet
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 18:05

Jeg har fundet sangen den hedder get down on it
men brugte og mega laang tid på at finde tak for jeres hjælp