/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Rensning af pladsholdere...
Fra : axelbjarne
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 08-04-09 07:01

En god idé til hvordan man renser pladsholderne til en HP-printer...havde fået fyldt for meget farve på en patron, som så svindede en del...og nu vil jeg så have det rengjort - på en smart måde...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-04-09 08:17

Hvis det er løse dele kan du køre dem i opvaskemaskinen på
30 - 40 gr.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 08:28

Nu ved jeg egentlig ikke om man kan pille pladsholderne ud...men jeg kan da se, om det kan lade sig gøre....det afsnit hvor farvepatronerne sidder - er altid/eller bliver svinet til med farve...og så en selv bagefter...men klorin kan tage farven fra fingrene...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-09 09:33

Jeg ville nok prøve med sprit.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 10:07

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-04-09 06:39

Hvis det er noget med plastik så brug ikke dennatureret sprit mem kun isoprpylalkohol.