/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
??? Fjernkontrol ??? :-/
Fra : Line99
Vist : 414 gange
70 point
Dato : 07-04-09 20:04

Eyvind

eller andre venligst fortæl lidt om fjernkontrol ??? Hvordan /hvad /hvor udgør det en risiko ????

Tændt og slukket - ØØØØØØØØØh what ???

Jeg har win xp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-09 20:13

Af en eller anden grund viste jeg at du ville lave dette spørgsmål.

Dette er fra Vista for jeg har ikke nogen XP kørende lige nu.
http://peecee.dk/upload/view/163834

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-04-09 20:14

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-09 20:16

Nå ja - den er ikke så tydelig på mit screeshot............. men prøv at søge i hjælp på fjernsupport.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-04-09 20:17

Eyvind det der billede det står simpelthen med pitch 4 eller sådanne noget på min skærm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-09 20:38

Hvad med bare at gå i HJÆLP og skrive "fjernsupport".....

Det kan da ikke være svært - og der står det hele....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 80 point
Dato : 07-04-09 20:42

Jeg prøver at gøre det bedre.
Denne vil stå et stykke tid.
http://www.hirsenet.dk/fjernkontrol.htm

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-04-09 22:00

Eyvind
i min 'Egenskaber for system'
ser det lidt anderledes ud end på dit billede, der åbenbart er mere avanceret ?!?!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Fjernsupport
[ ] Tilad,at invitationer til fjernsupport sendes fra denne computer

................................................................................Avanceret
....................................[ ] Tillad, at denne computer fjernstyres
.................................................. bla.bla. ...tidsinterval... bla.bla.

.....................................................OK........Annuller.......Anvend
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikke hakket af i firkantERNE, de er tomme, så jeg kan vel hverken sende eller modtage fjernstyring ??? Og det er godt så min pc ikke kan ''misbruges''

Og det har så et eller andet med '' tippet '' at gøre, som jeg ikke helt kan se. Tippet opfattede jeg som en sikkerheds oplysning om orm i ''farvandet''. Orm er måske en type ''snavs'' der smutter ind og ud af åben fjernsupport ?!?! Der er nok en eller anden højere poiente, som jeg ikke fatter i denne sammenhæng, men det er vel også ok

Rom blev ikke bygget på en dag

(men jeg modtager gerne oplysning )

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 07-04-09 22:01

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-09 09:15

Når du har tilladt fjernsupport/kontrol er det muligt at snakke med din comp. når du tillader det.
Der kan komme snavs ind som giver din tilladelse og så er der åbent.

Det er fint at du ikke har nogen [ V ] her.

Men det udelukker ikke andre muligheder, og den nemmeste måde for hackere er hvis du klikker på et eller andet, som enten bliver sendt til dig eller et link på en hjemmeside.

Der er ikke nogen højere pointe, men bare mig som snakker. (læs: vrøvler)

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 08-04-09 10:49

Eyvind

Ja men jeg takker da bare for valsen ( eller er det manden der skal takke ??? ).

jacques brel, une valse a mille temps
http://www.youtube.com/watch?v=GawbmpViMn4

Hellere en sving-om end at sidde og være bænkevarmer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-09 11:10

Desværre er jeg ikke franskkyndig, og forstår ikke ret meget af det han synger.
Jeg kan kun en enkelt sætning på fransk, men efter at have fået et par på kassen nogle gange, tør jeg ikke sige den sætning mere.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 08-04-09 11:32

Det er vel både en hyldest til livsglæden, men også lidt skæg og ballade, hvor han gør lidt grin med den franske '' Musette vals ''

Eng: http://www.songfacts.com/detail.php?id=10422

Samme oversat: http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.songfacts.com/detail.php%3Fid%3D10422&ei=Dm_cSdTXJs-2jAf3q8WqDg&sa=X&oi=translate&resnum=10&ct=result&prev=/search%3Fq%3DLa%2BValse%2BA%2BMille%2BTemps%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26hs%3Dpm9

teksten: http://www.asklyrics.com/display/Jacques_Brel/La_Valse_A_Mille_Temps_Lyrics/123220.htm

oversat tekst:
http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=fr&u=http://www.asklyrics.com/display/Jacques_Brel/La_Valse_A_Mille_Temps_Lyrics/123220.htm&ei=cnHcScu5JeXRjAeBpMSeDg&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dlyrics%2BLa%2BValse%2BA%2BMille%2BTemps%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DG