/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kombifyr, olie/piller
Fra : thulin
Vist : 2976 gange
100 point
Dato : 07-04-09 18:27

Findes der en hjemmeside hvor man kan få sig et overblik over hvilke typer kombifyr der findes.

Vil se hvad et olie/pillefyr koster.

Nogle gode links ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-09 18:28

vvseksperten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-09 18:30
Kommentar
Fra : thulin

Dato : 07-04-09 18:33

Så nemt er det desværre ikke.

Da hverken vvseksperten eller billigvvs fører kombi.

Jeg kan sagten selv google. Jeg mangler et konkret linkm hvor man kan se en beskrivelse/pris på en anlæg som kan køre både olie og piller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-09 20:11

søg bare videre på google

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-09 20:39

thulin

har selv to af deres anlæg 25 KW & 40 KW begge med 400 liter stoker virker for det meste.

www.cn-maskinfabrik.dk

per

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 07-04-09 20:44

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-04-09 21:12

det var så lidt thulin, men takker.

per

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-04-09 08:36

du kan ikke kombinere de to ting. et oliefyr kræver et rent og støvfrit brændkammer mens et pillefyr giver lidt aske, som bliver blæst rundt i brændkammeret.
men et pillefyr fungerer på samme måde som et oliefyr, så jeg kan ikke rigtig se, hvorfor du vil kombinere dem. eneste forskel er, at pillefyret skal fyldes op lidt oftere end olietanken. til gengæld koster det så under det halve at bruge.
jeg kan varmt anbefale en mini-mat. billeder kan sendes.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-04-09 08:42

trimare 46

hvad er det for noget sludder du skriver, selvklart kan det fungere sammen, bare tag et produkt som jeg henviser til. www.cn-maskinfabrik.dk

per