/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Yahoo mail
Fra : o.v.n.
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 07-04-09 12:30

Jeg ville lige ind og tjekke mine mails på Yahoo, de af jer som ikke bruger ved måske ikke at der er en messenger som logger ind samtidig, det der skete var, der poppede en boks op med Du er blevet koblet af chat fordi du er logget ind på Yahoo fra en anden computer eller enhed !
Bliver min konto brugt af andre end mig ? En som har gættet mit ubrydelige kodeord ? Eller tør jeg tro på en fejl fra Yahoo ? Jeg har kun en computer tændt i øjeblikket, så det er ikke en fejl fra mig selv

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-04-09 13:15

Jeg har selv haft Yahoo mail, men har det ikke mere. Fordi jeg selv havde en fornemmelse af at der var en der smugkiggede i mine mail. En som havde gættet mit kodeord. Jeg så det som læste mail selv om jeg slet ikke havde læst dem.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-04-09 13:45

Men hvis man har mistanke om der er nogle som går ind på kontoen, må det vel være en smal sag at ændre password.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-09 15:43

Citat
de af jer som ikke bruger ved måske ikke at der er en messenger som logger ind samtidig
... du mener vel omvendt - at du kan tilgå yahoo mail via yahoo messenger ???

Citat
Du er blevet koblet af chat fordi du er logget ind på Yahoo fra en anden computer eller enhed !
sker af og til hvis man via yahoo messenger har været lidt uheldig og klikket forkert - det bliver ikke ved vel ???

btw - yahoo oplyste at de ville lukke og fjerne alle mails fra 31 marts - øhhhh

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-09 00:44

Tak for svaret miritdk. nej det er den eneste gang jeg har haft problemet, blev ærlig talt lidt nervøs om nogen snik-snakkede i mit navn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-09 00:55

Jeg har ikke hørt noget om at Yahoo mail vil lukke, er det ikke en aprilsnar ?