/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installation af OneTouch4
Fra : axelbjarne
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 07-04-09 12:05

Nogen som har erfaring med installation af OneTouch4 til Backup....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-04-09 12:13

Når jeg vil benytte Autorun kommer kommandopromten frem - så er det lige hvad jeg skal skrive der....?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 07-04-09 13:44

Din CD burde rulle ind selv og guide dig frem.
Din eksterne backup harddisk bør først sættes til efter at comp. er startet.

Men ellers kender jeg ikke din "OneTouch4"

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-04-09 13:50

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-04-09 17:20

En rigtig god løsning...glem alt om CD'en, hent programmet fra Seagate egen hjemmeside...så virker det med det samme og godt, og jeg kan tilføje, alle tiders backup mulighed, nem at arbejde med....

http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=ot4-lite&vgnextoid=e621783de3444110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-09 18:27

Jow - men al min backup foregår fra en live CD, så jeg ikke er afhængig af installerede programmer.