/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Brugt Kamera
Fra : mubbur
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 06-04-09 23:12

Hej er der nogen som kender til en butik i nærheden af Fredericia, der handler med brugte spejlreflex kamera Canon

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 110 point
Dato : 07-04-09 00:11
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-09 08:45

film eller digital ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-09 09:15

Kan du præcisere lidt nærmere hvilke Canonmodeller du er interesseret i.

Hvis det er digital spejlrefleks, så er de nye EOS-modeller, eks. 450D og 1000D nede i temmelig lave priser efterhånden.

Så oftest kan det ikke betale sig at købe brugt når man sammenholder brugtprisen med nyprisen.

Bedre at gi måske en tudse mere og få et nyt kamera.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 07-04-09 09:51

Hej Teil
Spejlreflex kamera Canon ikke film

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 07-04-09 09:59

Hej Dova
Ja det er EOS modeller, og Objektiver også ,hvis der findes en sådan i nærheden af Fredericia ville det være godt om du viste noget ,jeg skulle se efter for en som jeg kender, jeg skal til Fredericia på værft med et skib der, så har jeg lidt tid at se efter i området der omkring

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 09-04-09 09:49

Tak for svaret Luke2000.