/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Fjerne IR fra ALUMINIUM
Fra : gøgeungen
Vist : 4506 gange
100 point
Dato : 06-04-09 20:29

Mine Køleripper på cyllinderne er blevet LIDT dumme at se på
Efter Vinterens par enkelte SALT- udkørsler
Findes der en metode, BORTSET fra en vinkel-sliber
der kan få dem til at se normale ud IGEN.

Og ikke for at jeg har lyst til at afmontere dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-09 20:41

Bræk dem af..........................det er meget pænere uden disse strittere.

En dremmel lignende med pudseskive på kan måske klare det. Ir er vel ikke i forbindelse med alu men vel bare noget løst udenpå.

Sæt endelig ikke en pudseskive på vinkelsliberen.........................det har jeg prøvet, og der kom så meget slinger, at jeg ikke kunne slukke den, men heldivis var en af ungerne med og kunne slukke ved stikkontakten.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 20:47

Citat
Bræk dem af..........................det er meget pænere uden disse strittere.

PÅ en olie/ luftkølet/ maskine

Citat
Sæt endelig ikke en pudseskive på vinkelsliberen.........................det har jeg prøvet, og der kom så meget slinger, at jeg ikke kunne slukke den, men heldivis var en af ungerne med og kunne slukke ved stikkontakten.

Har selv prøvet skidtet______OGSÅ LØBER man bare.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-09 20:52

Citat
PÅ en olie/ luftkølet/ maskine

Det er bare et spørgsmål om planlægning. Ingen ribber - mere fart på dyret.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 21:02

Citat
Ingen ribber - mere fart på dyret.

Syntes NU ELLERS den bliver varm NOK__ i topstykket.

Men ikke selve ripperne.

Hastigheden???, man MÅ JO ALLIGEVEL ikke overhale__''klumme''
Så ham ??? tror jeg, i Aalborg idag

han kørte i på en EL_ ??? i modkørende retning, FANDENS
masse fis de kan lave, bare for at komme hjem, PÅ PSYKI afsnit / følger.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-09 21:11

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 21:23

JA IKKE_ troede den var på en af de LOKALE stationer.
Men vedkommede havde sikkert BARE været inde og TANKE EL
på tanken og orkede ikke at køre på et godkendt fortov/ cykelbane, var at foretrække.

Men bortset fra det, var det sikker en meget DUM måde at dø på,
eller håbe det samme.
Der går for mange tragediér op i samme SMØG.

Skideren der ramte vedkommende, GLEMMER det aldrig.
overlever ''tumpen'' gør det sikkert mere NAS end FØR...?
SÅ hvad har hvem opnået__MED HVAD.

Godkendelse af svar
Fra : gøgeungen

Dato : 07-04-09 05:44

Tak for svaret Eyvind.

Må hellere give dig ret''' end to WRANG ?

Nå bortset fra det_ giver du snart en TUR i motor-båden..
Skal snart over og besøge et PAR = 2 / flere hunkatter, ''ANER IKKE HVEM''
men DU ER SIKKERT GIFT/ og strej`fer IKKE MERE_ eller tager MISSI fejl
...
aner det ikke
Hej indtil ?!!! videre

BTW: ved du hvor København IKKE ligger.

Det var ikke et ?????????????????????????????????+

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 07-04-09 05:48

BAD LUCK________den stod på 3 ***
du skulle kun have MINUS ************************************
c_ja_r
Pas på der_drude!=? heks/ = Rold Skov og Bakkker

Kan ikke finde den DULLE_ men ved hvor hun bor...

Ha_dEt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-04-09 09:21

Du kan glas blæse ribbene på cylinderen og topstykket.Så bliver de pene igen.
alimak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-09 09:38

Skibet er ikke endgang halvfærdigt, og hukattene må sejle deres egen sø.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-09 10:24

hukattene >> hunkattene

Kommentar
Fra : JJChristensen

Dato : 30-06-09 11:42

>alimak< Hvis der skal glasblæses skal det hele nok afmonteres og AFDÆKKET meget omhyggeligt først!!

Mener at jeg tidligere har hørt om noget med natron +++ eller et eller andet???