/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15049
refi 14168
dk 5455
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
opsætningsproblemer
Fra : snaken
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 06-04-09 13:11

Hej. Jeg har d.d. fået ny internetudbyder. Har skiftet fra cybercity til telmore. Det ser ud til at cybercity har lukket ALT ned så jeg kan ikke bruge de eksisterende kontooplysninger for e-mail. Telmore tilbyder ikke support på e-mail, så hvad f..... gør jeg så lige da?

 
 
Kommentar
Fra : Kortoververden


Dato : 06-04-09 13:12

Får en anden mail adresse

Enten opretter du en webmail (hotmail,Gmail eller andet) eller du køber et domæne og opretter web adresser der

Kommentar
Fra : Kortoververden


Dato : 06-04-09 13:12

mail adresser selvfølgelig

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-09 13:14

Du starter dit mailprogram Outlook Ekspress og trykker på funktioner - konti - post. Tryk nu på egenskaber og så kan du via fanebladene konne til siden hvor din gamle udbyder står. Det sletter du og skriver den nye.

Kommentar
Fra : snaken


Dato : 06-04-09 13:33

Hej. Har nu fundet løsningen. Alle e-mail adresser kan køre videre, blot skulle der ændres under kontooplysninger hvor den udgående servers navn skulle ændres samt portindstilling under AVANCERET. Tak for jeres bud.

Godkendelse af svar
Fra : snaken


Dato : 06-04-09 13:33

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 06-04-09 17:09

Selv tak. og god påske.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177409
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407779
Brugere : 218874

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste