/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fjern DownloadHelper fra FF ??
Fra : Line99
Vist : 625 gange
70 point
Dato : 06-04-09 11:23

Hej

Hvordan fjerner jeg DownloadHelper fra FF, synes ikke lige kan se hvor det finder sted .

Håber at du vil hjælpe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-09 11:30

Klik på Funktioner og på Tilføjelser, find den ønskede tilføjelse og deaktiver, genstart browser og gå til Tilføjelser igen, fjern så den ønskede tilføjelse og genstart browser en gang mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-09 11:31

Er det VideoDownloadHelper (den ville jeg ikke undvære) eller en anden ?

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 11:38

Tools - AddOns - Uninstall - genstart ---------- YESSSSSSSSSS der var den sq

Tusinde tak ovn

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 11:41

Jeg bruger den ikke, men jeg kan vel altid installere den igen hvis .. Men jeg downloader jo heller ikke så meget

Hvor synes du den er specielt god ???

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 11:42

LIge pt. har jeg brug for at slanke min pc, den er begydnt at blive lidt forpustet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-09 11:44

Den fanger alle videoer, så kan jeg jo bare hente hvis jeg har lyst, eksempeler Youtube og TV2, engang imellem er der en video på TV2 med noget lokal stof som jeg gemmmer (og glemmer )
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-09 11:45

Citat
LIge pt. har jeg brug for at slanke min pc, den er begydnt at blive lidt forpustet
så skal vi snart til at snakke Ubuntu

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 12:00

'' så skal vi snart til at snakke Ubuntu [Blink] '' OVN, din gamle rævepels

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 12:02

Jeg kører jo stadig rindt i at der er forskellige nyhedsklips som gerne ville gemme men kan ikke

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 80 point
Dato : 06-04-09 12:04

Hvorfor kan du ikke og hvor kan du ikke ?

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 12:08

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-09 12:13

Selv tak, håber din computer bliver lidt mindre forpustet, men den addon kræver nu ikke ret meget