/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Nethypnose
Fra : Fknight
Vist : 1063 gange
20 point
Dato : 05-04-09 20:51

Hej,
Nogen som ved om man kan blive hyptoniseret via. nettet ? Altså online...

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-04-09 21:04
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-09 21:10

Der er sikkert mange der tilbyder det, men lad være med at bruge tid og penge på det, det er aldeles værdiløst når du ikke som hypnotisør har en kontakt til klienten.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-04-09 21:22

Det har lige været oppe på tv via udsendelsen Praxis, du kan da prøve lige her
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-17093863.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-04-09 21:39

Hvis du nu fortæller hvorfor du gerne vil hyptoniseres?

Hvad er dit problem??

Det tror jeg vi er mange der bedre kan hjælpe dig med,
end en yderst tvivlsom net hyponisør charlatan...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-04-09 21:42

Citat
Nogen som ved om man kan blive hyptoniseret via. nettet ? Altså online...

Uanset hvad nogle,.. tror / mener,
KAN det virke på "visse" "modtagelige" personer, det er dokumenteret,
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-17093863.html

hypnose blev også anvendt,... ’uden personen selv vidste det’,.. i forbindelse med afhøring, mm.
(fx. under 2 verdenskrig)

når en person ikke får søvn i et par døgn, bliver personen utrolig modtagelig for
indprentning / indlæring / hjernevask.
http://www.youtube.com/watch?v=1tKnv3_YcGs&feature=channel

det var dit spørgsmål, !
’Hvad der virker bedst’,.. er noget helt andet.

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 05-04-09 21:51

Mit problem: Jeg har store problemer med at falde i søvn.. og jeg dyrker nok motion, og står op på samme tidspunkt hver dag - har prøvet alt, men ved slet ikke hvad der kan hjælpe mig nu..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-04-09 22:03

Her har du årsagen:

http://www.netdoktor.dk/symptomer/soevnbesvaer.htm

Vælg selv den der gælder i dit tilfælde...

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 05-04-09 22:11

Har været derinde og kigge før.. hjælper ikke.... :(

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 20 point
Dato : 05-04-09 22:33

Prøv at lave drastisk om på din hverdag.

Eksempelvis tag cyklen på arbejde, slå plænen med håndklipper,
drik te i stedet for kaffe, og anskaf dig en hund der skal luftes sent...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-04-09 07:38

Hej igen
Citat
har prøvet alt, men ved slet ikke hvad der kan hjælpe mig nu

Der findes et søvncenter, Scansleep, de har adresse både i Kbh og Århus. Måske noget for dig ....
du kan da kigge ind på hjemmesiden her, hvor der også er gode råd om søvn

http://www.scansleep.dk/Default.aspx?ID=74

Ønsker dig held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : Fknight

Dato : 06-04-09 21:49

Tak for alle svarene.. Det var en god idé at vende op og ned på min hverdag.. Jeg ser tiden an og håber det bedste.