/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ændre lyd fra 46 mhz til 44 mh
Fra : troldenesdhb
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 05-04-09 08:17

Jeg er blevet spurgt om jeg på en Hjemmeoptaget Guldbryllups DVD kan ændre lyden fra 46 mhz til 44 mhz, nogle der ved hvordan eller kan give et godt eksempel?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-09 12:00

Kan du ikke bare skrue ned når den sættes i en maskine?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-04-09 17:59

Der må være noget du har fået galt i halsen mhz har ikke noget med lyd at gøre.

Måske mener du mHz for millihertz eller MHz for megahertz. Men det giver heller ingen mening i forbindelse med lyd på DVD.

Hvad er der galt. Kan i ikke høre lyden eller er den ikke synkron.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-09 21:39

@ Transor: tror måske der menes kHz, men igen det passer vist ikke med 46

Mon ikke der istedet for menes 48 kHz som så skal laves om til 44,1 kHz (cd-lyd)??

Uden at have checket så vil jeg tro at det gode gratis program SUPER kan klare opgaven

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-05-09 09:44

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-05-09 14:32

var da så lidt, kunne det bruges?