/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Herre "silke" vindjakke
Fra : HelleBirgitte
Vist : 3219 gange
100 point
Dato : 04-04-09 19:47

Hurrra nu er det forår i Danmark

Det er så gået op for min bedre halvdel, at han trænget til ny jakke!

Ikke en egentlig vindjakke, snarere sådan en i tyndt silkelignende stof - med lynlås og ribkanter. De er så ikke så moderne mere, men hvis man stadig kan købe sådan en, meget gerne på nettet - vil det være fantastisk, helst blå evt. sort

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-09 20:06

Hvem bestemmer ?

Jeg ville ikke gå i den slags.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 20:09

jeg vil heller ikke gå med den ... men har lovet at hjælpe med at finde sådan en

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-09 20:36
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-04-09 20:37

Jeg har en sådan bare rød, og det er en Bison,

spørg efter dette mærke: Bison Club...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 20:44

Hej Svend tror du måske er inde på noget af det rigtige ...... vil bare SÅ GERNE have et link eller en konkret forretning på sjælland

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-04-09 20:51

Min er købt hos "Mister", det har I vel også på Sjælland...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 20:54
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 20:56

Har idag besøgt Mr butik uden resultat

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-04-09 20:59

Så er den nok udgået?

Prøv en golf Pro Shop, der har de lignende kvaliteter...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:06
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:07
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 21:13

Fin jakke Manse ....men det der mærke på brystet er vist ikke et hit, hverken hos den bedre halvdel eller mig

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:19

Jeg går kun i wrangler jakker

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:25
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:29

De er ski billige,købte lige denne
http://www.smartguy.dk/outlet/VisVare.asp?ID=8243&mid=80

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 21:31

Det er rigtig godt forsøgt meeen Kan I huske Poul Nyrup Rasmussens "silkejakker" -tror han havde dem i alle farver Det er den slags!!

Vistnok håbløs umoderne ...derfor dette lille nødråb ....det ku da være...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 21:32

Tak for iden HelleBirgitteder skal jeg ind og handle oftere.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 21:34

Tillykke med den nye jakke

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-09 22:13

Modellen hedder Catalina og så er det bare at søge løs

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-04-09 22:14

Ps. det er altså kun midaldrende bøsser der stadig går i de jakker, så husk at sige han skal tage det spinkle guldur på nar han går i den, og gerne smøge ærmerne op til midt på underarmen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-09 22:22

HelleBirgitte, din mand må opdateres til denne -- side 15

http://www.minreklame.dk/Tøjeksperten

Eller denne lidt ned på siden tror det er side 6

http://www.newwave.se/commonpdf/CNW_Jackets/CNW_S06_jackets_DAN.pdf

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-04-09 22:45

Den sidste er jo kun en vest.

Den jeg har er 4-5 år gammel, bordeux rød uden ydre mærker, med tyndt sort termo foer.
Og så er den endda med PHONE lomme i højre side og normal bryst lomme i venstre side,
så hel antik kan den da ikke være.

Jeg er meget glad for den, går gerne med den her i overgangs tiden inden det bliver rigtig varmt,
og jeg er ikke bøsse.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-04-09 22:51

Prøv røde kors genbrug

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-04-09 06:59

Citat
Den sidste er jo kun en vest.

Ja de første par sider, men scroll lidt ned

Godkendelse af svar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-04-09 07:05

Tak for svaret Kortoververden.

Tak til jer allesammen - nu har jeg fundet sådan en catalinajakke
http://www.mens-wear.dk/product.asp?product=636

Så må jeg se om min, absolut ikke bøssede mand, vil opdateres eller skynde sig at købe den jakke, som han så godt kan li