/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Mail - DK stavekontrol
Fra : lassethorsted
Vist : 996 gange
100 point
Dato : 03-04-09 13:53

Hvordan tilføjes dansk stavekontrol til Windows Mail? Jeg kan kun vælge imellem engelsk, tysk, fransk og spansk?

Bruger Vista Premium og har kikket i "Hjælp"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-09 14:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-09 14:02

Lidt om stavekontrol her
http://www.kandu.dk/spg111312.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-09 14:09

Stavekontrol til Windows Mail på dansk - FINDES IKKE

Derimod kan du bruge det fif som Klaudi henviser til , men det virker KUN i Windows LIVE Mail....

Du kan dog hen ad vejen opbygge en dansks stavekontrol....

Det kræver blot du det næste ½ år kontrollerer alle dine mails og tilføjer ordene i den engelske

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-04-09 14:10

OMFG... hvor svært kan det være Microsoft??? Thats it!!! Vista ud, XP pro ind! Det var så 4 dage jeg fik på et styresystem til 1000 kr.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-04-09 14:11

... ikke at Windows Mail som sådan har noget med Vista at gøre... Men det er jo direkte elendigt! Og dette var så bare dråben!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-09 14:20

Du kan da bruge Thunderbird på din nye Vasta, så er pengene ikke helt spildt: http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/ der er der en dansk ordbog til https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/3596
og en kalender hvis du gerne vil have det: https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/2313

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-09 14:22

Jeg skulle vist have brugt den ordbog Vasta skulle have været Vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-09 14:25

Alternativet kunne være et aftenkursus i stavning - så behøver du slet ikke stavekontrol

Om 20 år er den "talende" pc alligevel hver mands eje - og så behøver du kun at "tale" dine mails - så sørger PCen selv for resten

Annuller spørgsmålet
Fra : lassethorsted

Dato : 03-04-09 14:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål