/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
download manager
Fra : biksemad
Vist : 396 gange
49 point
Dato : 03-04-09 12:11

Hej min knægt spiller wow og ringenes herre.

mit problem er at det tager en evighed og få dowloaded opdates og game data , kan man bruge en download manager og hvordan ?

jeg køre med en 8 bits forbindelse og 500 i opload.

Kan man gemme opdates til næste gang, hvis man skal rense MASKINEN ?

Det er ikke så galt og formaterer maskinen, det regner jeg ikke for noget, men når hans spil så skal geninstalleres, og updates skal hentes er der ikke en løsning her, for det tager evigheder ?

Mvh Biks

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 49 point
Dato : 03-04-09 14:09

Når i downloader så klik på gem i stedet for, lav en mappe på skrivebordet hvor du gemmer den i. I kan gemme alle opdateringer i den mappe. Og når i har hentet det hele så brænd en CD/DVD med opdateringerne. Så har i dem selv.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-04-09 03:03

Hvis det kun er downloads i games den er gal med så husk på at der altid er et enormt pres på disse servere, og derfor kan man ikke gøre meget mere.
Lad være med at sidde og glo irreteret på den downloadbjælke, det giver stress, gå en tur med katten så er det overstået når man kommer hjem.

En downloadmanager giver principielt ikke meget større hastighed, højst 10%, den store fordel er at den henter flere steder samtidig og også kan genoptage fra sidste afbrydelse så de først hentede filer ikke bliver smadret.

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 28-06-09 21:08

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-06-09 09:44

Selv tak.