/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Gas test af Campingvogn ?
Fra : Rustica.dk
Vist : 2263 gange
100 point
Dato : 01-04-09 18:08

Hej igen Kandu-er.

Hvor i Skanderborg er det billigst at få lavet en sådan test.
Og hvad er prisen egentlig for sådan en test ?
Er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg får den lavet ?

Go´ Påske
Venlig Hilsen
Michael Hjorth

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-09 18:10

I Nordsjælland koster en gastest ca 600 kr

Vi får for en sikkerhedsskyld lavet testen hvert andet år....

Vi får den testen foretaget i vores campingcenter, så prøv at spørge dit campingcenter om de har tilknyttet et værksted

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-04-09 18:17

God ide det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-04-09 18:55

Der er to ting som skal indgå i en gastest. Trykprøve samt afprøvning af gasblu/føler mv, samt af køl og varmeovn. Prisen ligger typisk på mellem 600 og 800 kr. Er der tale om en CV der kører, anbefales test hvert andet år, CV på stand så hvert tredie år.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-04-09 18:56

Jeg glemte at skrive forhandler. Gå ind på DCU's hjside og fin forhandler der ligger nærmest din bopæl.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-09 19:44

Så vidt jeg husker fra en anden tråd, så var det en ældre campingvogn du havde købt??

Hvis den ikke regelmæssigt har fået foretaget en gastest, så kan du nok regne med ekstra
udgifter til evt. udskiftninger

Det er også en god ide at få vognen fugttestet - næsten samme pris, som gasttesten

Jeg tror denne forhandler (og han har værksted) er den der kommer nærmest din bopæl

http://www.hjorringcamping.dk/pages/webside.asp?articleguid=31281&menuGuid=13185

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-04-09 23:12

Tak for svaret Nordsted1.
Rigtig mange tak. endnu en gang

Jeg håber jeg får en rigtig go´ sommer ferien nu vognen snart er klar hæhæ

Go´sommer til alle.