/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Salg af europapaller
Fra : aemjae
Vist : 4041 gange
50 point
Dato : 01-04-09 10:39

Ligger inde med 10-15 europapaller og vil gerne af med dem. Hvis jeg ikke husker meget galt var der "pant" på dem for nogle år siden.

Men købes/sælges der stadig europapaller?
Og hvor kan man evt. sælge dem i Kbh?

/aemjae

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-04-09 10:43

He er en køber i Ballerup
http://www.wenco.dk/asp/kob.asp

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 01-04-09 11:04

Du får mellem kr. 20,- og kr. 35,- stk. - afhængig af stand!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-09 16:29

http://www.ruwi.dk/

men der er ikke oplyst pris

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-09 17:25

Pallerne skal være intakte, dvs ikke mangle noget træ på bæreklodserne, samt at man skal kunne se stemplerne i hjørnerne og ikke mindst "stelnummeret" på midterste klods......i begge sider

Er dette ikke i orden så brænd lortet af, de mest nidkære chauffører eller opkøbere kan finde på at afvise halvdelen af de paller man vil bytte eller aflevere selv om de ser friske ud.

Jeg oplever tit chauffører der vil have samme antal byttepaller som dem der er afleveret, et hurtigt kig af mig selv på dem med indhold han har læsset af med giver meget tit mindre antal, nogle forlanger sgu også bytte for eengangspaller.

Kom bare an

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-04-09 18:28

vi har en hel del paller, men kan kun returnere dem vi har kvitteringer på dvs, fra leverancer hvori der er faktureret paller, købspris 100.- kr tilbagekøbspris 75.- Hos Stark er det deres politik, selv om du leverer returpaller ved afhentning.

per

Godkendelse af svar
Fra : aemjae

Dato : 04-04-09 09:54

Tak for svaret LuffeA.