/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
buningh
Fra : edith1968
Vist : 1118 gange
100 point
Dato : 31-03-09 15:31

Er der nogen som kenden navnet Buningh i DK

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-03-09 15:55

Nej, det findes ikke på de normale oversigter...

Men det er hollandsk, stor familie fra Gronningen her:
http://search.live.com/results.aspx?q=Buningh&go=&form=QBLH&lf=1

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-03-09 16:02

Men der findes flere Buningh-Olsen, bl.a. Edith...

Nok dig?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-03-09 16:20

En anden Edith Buningh Andersen har Email hos TDC,

måske dig??

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 01-04-09 08:11

Tak for din hjælp, det er dejligt at se, at der er mennesker der vil hjælpe.
Ja. jeg er edith Olsen

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-09 11:01

Hvis du gerne vil finde dine hollandske aner, hjælper vi gerne med det her i kandu...

Du må så fortælle hvorfra dit mellemnavn stammer, måske din morfar Buningh?
Vi skal helst have navnet på en Buningh med fornavn og født før 1880...

Og Edith, pas på du ikke bliver hængt ud på facebook, nogen har omtalt dig der.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 01-04-09 13:51

? det forstår jeg ikke? hvad blev der sagt om mig da?? jeg har ikke meget med kandu at gøre? hvor har du læst det hen?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-04-09 14:01

Kun fordi mine søgninger fandt disse:

Lauridsen • Grete Bylod Jessen • Thomas Wacker Egholm • Svend Wippich • Dennis Nissen Dennis Nissen • Edith Buningh-Olsen Edith Buningh-Olsen ...
Fundet her:
http://www.facebook.dk/people/Klaus-Schmidt/787198362

Heidi Visbjerg Priskorn • Edith Buningh-Olsen Edith Buningh-Olsen • Kenneth Thisted Kenneth Thisted • Gitte Jensen Gitte Jensen • Cammila Kristensen ...
Fundet her:
http://www.facebook.dk/people/Lis-Rasmussen/1280580988

Sikkert ikke noget slemt om dig, men man har jo hørt dårlige eksempler…

Godkendelse af svar
Fra : edith1968

Dato : 01-04-09 15:04

Tak for svaret svendgiversen.