/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem kender denne godnatsang ?
Fra : mmorlene
Vist : 709 gange
20 point
Dato : 31-03-09 13:02

Jeg sang for ca. 40 år siden en godnatsang i vores sklekor. Desværre har jeg ikke teksten til den, men kan huske meget af sangen. Mon der er nogen der genkender den ?
Jeg lægger mit hoved på puden
og smiler til månen bag ruden
mens stjernerne tindrer tar`drømmene fat
godnat allesammen, godnat
Dette er omkvædet på sangen.

Kommentar
Fra : mmorlene

Dato : 31-03-09 13:04

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 31-03-09 13:49
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-09 13:50
Godkendelse af svar
Fra : mmorlene

Dato : 31-03-09 15:13

Tak for svaret granner01.
Desværre var det ikke nogle af de sange.Det er slet ikke sikkert, at den står i en sandbog, for vi skrev sangen af. Så det skal nok være, hvis I bare kender den. Men tak.

Kommentar
Fra : mmorlene

Dato : 31-03-09 15:17

Håber der er nogem der kender sangen. Har sunget den for mine børn, men kunne desværre ikke hele teksten. Så det har altid bare været
"mor vil du ikke synge den du har inde i hovedet"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-09 17:00

Har du nogen ide om hvornår du lærte den?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-09 00:03

Hvorfor er tråden lukket?

Hmm, er gået i tænkeboks 1.....

Hanne

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-09 10:01

Ville gerne følge din tråd, - ærgerligt at du har lukket den uden et positivt resultat!

Ammitz

Kommentar
Fra : mmorlene

Dato : 01-04-09 21:20

Jeg er nybegynder på denne side. I skriver, at jeg har "lukket". Hvordan har jeg det. Det er ikke meningen. Vil stadig gerne have jeres svar. Hvad gør jeg forkert ?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-04-09 12:51

Du har accepteret svaret og derved givet dine point - det lukker!

Ammitz

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-09 13:37

mmorlene - velkommen på sitet!

Ja, du skal liige finde ud af systemet

Så det er da bare ok!

Først, når du har det svar, du kan bruge, klikker du på Accepter svar, og så får svareren dine point.

Hanne