/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Burberry Cykelhjelm - Hvor ?
Fra : PeterPeter
Vist : 1253 gange
200 point
Dato : 31-03-09 09:48

Hej Hej

Min datter ønsker sig en Burberry Cykelhjelm !!

Jeg ved godt, det er en "look alike" Burberry.... MEN - Hvor køber man sådan en henne ??

Nogen der kender et sted ???

Har ledt uden held på nettet !!

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-09 10:07

Er det en cykelhjelm som vist på denne side

http://www.bikesport.dk/Beklaedning/Cykelhjelme/Yakkay+Cykelhjelme.html

din datter ønsker sig ?

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 10:11

Hej Ans...

Ikke lige dem...

Jeg har været inde og se Yakkay's produkter... Her er det ofte "skins" til at tage over en std. hjelm, de sælger - og de har heller ikke nogen Burberry....

Det vi har set, er cykelhjelm i "Skater" looket, men med Burberry mønster på !!!

Jeg har set dem - men hvor køber man dem ???

Tak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-03-09 11:26

Tjah, hvor har du set dem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-09 11:41

Citat
Jeg har set dem - men hvor køber man dem ???

Ja det kunne da være interessant at vide...

Burberry forhandler nemlig slet ikke den slags

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 11:47

Nej Nej - Jeg er helt enig... Det er ikke originale Burbery - men Look Alike !!

Det er en slags skater hjelme, som cykelhjelme - med et look der minder om Burberry....

Håber andre også har set dem...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-09 12:00

Citat
Jeg har set dem

HVOR ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-09 12:03

Nu tror jeg snart jeg har pløjet hele nettet igennem.... den er ikke nem at finde

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 12:06

Hej Nordsted

Tak - Det er jo også det jeg har prøvet, men uden held !!!

Jeg havde jo håbet, at der lige var én herinde - der havde set den til salg et sted.....

Men foreløbig tak - Håber du falder over lige pludselig....

/Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-09 12:14

Citat
Håber du falder over lige pludselig....

Så skal jeg da først have en hjelm på

Jeg har også søgt på engelske sider uden held

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-09 12:17

Jeg har også "pløjet" nettet igennem

Men det kunne måske hjælpe lidt på søgningen hvis PeterPeter kunne fortælle hvor han havde set hjelmen !!!!

PeterPeter

Hvor har du set hjelmen ??

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 12:21

Jamen...Den har jeg jo set på hovedet af nogle andre cyklister !! KBH og omegn...

Beklager svaret....

Har netop talt med min kone, som bekræfter mig i, at hun også har set nogle med sådan en cykelhjelm....

Hmmm....

Mange tak for ulejlighed - det sætter jeg virkelig pris på....

/Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-09 12:31

Hvis I begge har SET dem skulle det være mærkeligt om I ikke ser dem igen....

Så må du jo spørge en af dem hvor de har købt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-09 12:48

Når i har set flere

Citat
KBH og omegn

Så kan vi da i det mindste droppe at søge i udlandet.... jeg kommer lige retur fra Tyskland

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 21:33

Kære alle

ØV - I eftermiddag tog jeg ud og købte en "almindelig" sort Cykel(Skater) hjelm til min datter....

Det blev altså ikke en Burberry i denne omgang ;-(

Men tak for jeres anstrengelser og engagement.

Fortsat god aften.

/Peter

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterPeter

Dato : 31-03-09 21:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål