/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Huiiiii.... i søde små
Fra : Heidi-Ho
Vist : 939 gange
20 point
Dato : 30-03-09 20:39

Heeeej med jer, alle mandlige jægere.....

Jeg har fået et problem som jeg lige vil indvie jer i. Det drejer sig om hvor stort et skydejern jeg kan snuppe? Jeg vil helst ha et skydejern der rykker og river rigt meget - så har jeg det bedst.
Min ven, ja det er en stor neger, som jeg er meget glad for, han siger: Lååååtte du kan ik' snuppe et jern der er større end mit..! Hans skydejern er kun en kaliber 300win. som er sortbruneret. Ja, uuuuf, jeg synes altså det er for småt til mig.....efterhånden.
I starten syntes jeg det var et stort og drabeligt skydejern, og var da også nervøs for, at det måske ville skade mig når skuddet kom - I ved med rekyl og hele bulletjavsen. Men efterhånden som tiden er gået er det skydejern blevet for småt - jeg mærker ikke en skid når det kommer.

Ville en pige som mig - der er 175 cm høj, åleslank og med - eftersigende, Dolly Parton bryster kunne snuppe en ordentlig elefant-skydejern uden at flække på langs??

ÆÆÆHHH lige tilsidt; Hverken min store neger eller jeg bruger mundingsbremse, da det så absolut tager en del af fornøjelsen når skuddet går.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-03-09 20:42

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 30-03-09 20:46

Var du lige så dum at høre på da du var barn

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-03-09 20:49

Har du oprettet en ny profil bare for det.

Der er godt nok nogen der tager deres kandu profil meget seriøs når de ikke tør bruge deres normale profil til sådan ting.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 30-03-09 20:53

o_O

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 30 point
Dato : 30-03-09 21:11

Så er jeg sikker på at en ".577 T-Rex" lige er den helt rette for dig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-09 22:46

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-09 22:56

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 23:57

Sådan går det E.B.B. hvis man lyver min indkørsel er nydelig...

http://www.funhous3.com/256/Hi_Jack_funny_video/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 03:33
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-03-09 07:37

Citat
Jeg har fået et problem som jeg lige vil indvie jer i. Det drejer sig om hvor stort et skydejern jeg kan snuppe? Jeg vil helst ha et skydejern der rykker og river rigt meget - så har jeg det bedst.
Min ven, ja det er en stor neger, som jeg er meget glad for, han siger: Lååååtte du kan ik' snuppe et jern der er større end mit..!

Jeg vidste ikke at den måltes i kaliber

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-03-09 20:08

Neiiiiij hvor er I søde. Tænk, I vil hjælpe en rekylforsømt pige som mig.
Jeg har fået rigtig mange svar som jeg nu vil tænke over. Min neger-masai, som hedder Hugklu er rigtig misundelig. Låååååtte siger han - ja han kalder mig Lotte, fordi han ikke kan udtale navnet Heidi. Når Masaien skal sige Heidi lyder det nogenlunde sådan her....."Hæøidi" Det er da ikke til at holde ud!
Nå men Masaien sagde, at jeg overhovedet ikke skulle lytte til jer, fordi jeg overhovedet ikke kunne snuppe så store rekyl......Tsk, tsk, Masaien ser da også så sort på alle ting.

Jo, inden jeg glemmer det, vil jeg da lige knytte et par kommentarer til h.h.v Olesen-50....50 år? HMMM...viagra alderen. Den søde Olesen-50, spurgte om jeg var lige så dum som barn?
Joda - måske lidt dummere.

Og bb1 skal også lige have en kommentar -bb1 du skriver om din indkørsel.....hmmm, hvad hedder hun? Det er vel en hun???

Nu skal jeg lige have samlet lidt point sammen - og når jeg har gjort det, skal I give mig gode råd vedr. jagttøj. Jeg går for det meste i stramt latex. Mon det er godt nok ???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 31-03-09 21:22

Citat
rekylforsømt pige
lider din mørke ven af manglende rekylkontrol ? alternativt kan han jo tilmelde sig et kursus i aftræksteknik eller hurtigskydning - har hørt det kan være vejen frem. Held og lykke med alle dine problemer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 22:24

--------------------------------------------------------------------------------
Neiiiiij hvor er I søde. Tænk, I vil hjælpe en rekylforsømt pige som mig.
Jeg har fået rigtig mange svar som jeg nu vil tænke over. Min neger-masai, som hedder Hugklu er rigtig misundelig. Låååååtte siger han - ja han kalder mig Lotte, fordi han ikke kan udtale navnet Heidi. Når Masaien skal sige Heidi lyder det nogenlunde sådan her....."Hæøidi" Det er da ikke til at holde ud!
Nå men Masaien sagde, at jeg overhovedet ikke skulle lytte til jer, fordi jeg overhovedet ikke kunne snuppe så store rekyl......Tsk, tsk, Masaien ser da også så sort på alle ting.

Jo, inden jeg glemmer det, vil jeg da lige knytte et par kommentarer til h.h.v Olesen-50....50 år? HMMM...viagra alderen. Den søde Olesen-50, spurgte om jeg var lige så dum som barn?
Joda - måske lidt dummere.

Og bb1 skal også lige have en kommentar -bb1 du skriver om din indkørsel.....hmmm, hvad hedder hun? Det er vel en hun???

Nu skal jeg lige have samlet lidt point sammen - og når jeg har gjort det, skal I give mig gode råd vedr. jagttøj. Jeg går for det meste i stramt latex. Mon det er godt nok ???

Hele denne klamamse er en nøjagtig kopi af noget som engang blev lagt ind på Jagtformidlingen - endda med samme afsender.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-09 00:04

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-09 09:12

Hej søde pve. Sådant et kursus må vi tilmelde os. Er det sådan at du kan anbefale et godt sted?

Til søde Tonganeser........Tonganeser !!! Åhhh, det navn lyder så eksotisk......Hvad man dog ikke kan bruge det navn til??? F.eks. kunne jeg sige: "Min Masai har en ordentlig tonganeser".
MUMS!!!
Det er rigtigt, at jeg har floreret på jagtformidlingen, men jeg fik ikke rigtigt løst problemet - og iøvrigt, dengang havde jeg rekylskræk - modsat nu.

Søde Tongakineser, hvor ved du iøvrigt fra, at jeg har floreret på jagtformidlingen? Tråden er da slettet - ja alle indlæg fra den gamle jagtformidling er slettet. Og iøvrigt fik jeg heller ikke tilfredsstillelse - altså med hensyn til svarene.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-09 12:36

Kæreste Heidi-Ho.

Hvordan jeg ved, at du havde samme indlæg på Jagtformidlingen?? Jeg brugte noget man kalder"hukommelse".

Du kan sagtens finde gamle "slettede" indlæg fra Jagtformidlingen. De ligger stadigt tilgængelige - man skal bare have en hulens god tid, hvis man skal finde dem. Altå ind på Google - og prøv så at taste f.eks. Robert Hæ eller Bent Ballegaard, så myldrer det frem med skeletter.

At sammenligne en jordskælvsramt Tonganser med en penis er nok lige i overkanten. Vidste du i øvrigt, at den Tonganesiske høvding er gift med en dansk kvinde og at flere gader på de dejlige øer bærer danskklingende navne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-09 15:31

At sammenligne en jordskælvsramt Tonganser med en penis er nok lige i overkanten. Vidste du i øvrigt, at den Tonganesiske høvding er gift med en dansk kvinde og at flere gader på de dejlige øer bærer danskklingende navne.

Hvor er du klog E.B.Berthelsen. >Det er lige omvendt. Det er en Dansker, der er gift med en prinsesse fra >Tonga og hvis du vil have billeder og navn, så kan du ringe til mig!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-09 16:24

Ja, bette Bent. Du er jo en af dem som har importeret yngre udgaver fra fjernøsten - uden moms.

Jeg finder det yderst smigrende, at du stadig kalder mig E.B.Berthelsen, men det er altså ikke mig, selv om jeg nærer stor respekt for ham.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-09 19:40

Kære søde rare Tonganeser.......Huiiie, det navn gør mig tosset.......Nå, fat mod.

Men Tongakineser....,
Jeg indrømmer blankt, at jeg har haft indlæg på jagtformidlingen.............Og hvad så?
Det kan du vel ikke have noget i mod?

Min tråd gik iøvrigt på våben, kaliber og rekyl - ikke hvem der er gift med hvem, hvorhenne, eller hvornår de blev smedet sammen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-09 20:50

Hej Heidi-Ho.
Næ, næ! Dit indlæg er absolut på højde med de fleste andre, og er derfor aldeles relevant. Det var blot en konstatering, at jeg havde set det før.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-04-09 19:08

Tak for svaret me67.

Ordenligt rekyl........huiiiiiii

Kommentar
Fra : me67