/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
billige bur til marsvin
Fra : ibendue
Vist : 1369 gange
100 point
Dato : 30-03-09 14:05

hjælp jeg skal have købt et bur til mit marsvin da det er gravid hvor finder jeg et bur der er billig????

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-09 14:08

iben køb et brugt bur, de fejler ofte ikke noget

du kan kikke her www.dba.dk www.guloggratis.dk www. papkassen.dk osv

Du kan også selv oprette en annonce der

Kommentar
Fra : ibendue

Dato : 30-03-09 14:18

tak for svaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-09 14:26

velkommen til kandu ibendue

Jeg syntes du skulle prøve at læse lidt om kandu ude til venstre --kom godt igang --

hvor der bl.a. står

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

når/hvis du får et svar du kan bruge, så accepterer du det svar du syntes du kunne bruge, ved at trykke på accepter ved den brugbare besvarelse

Godkendelse af svar
Fra : ibendue

Dato : 30-03-09 14:39

Tak for svaret Nordsted1.