/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pauseskærm
Fra : 234
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 29-03-09 14:40

Hej!
Er der nogle som kan huske pauseskærmen , hvor der er en mand som løber rundt og drikker øl , sover og sidder på toilet.

Hvor kan jeg hente den henne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-09 14:44

Eller er det ham der bor på en lille bitte ø

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 15:32

Ham på øen er vist her
http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/download.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-09 16:15

Den side Klaudi henviser til fortæller bl.a. at der kan være problemer med at køre den i XP. Fir XP kører fat32 og filmen fat16. Som jeg husker det var den lille film dos baseret og fungerede fint i Win98.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 16:33

Kører fint på xp pro

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-09 17:10

Hvis det er rigtigt så skal jeg hente den. Jeg har en udgave som kører i dos, men den vil ikke køre på min maskine. Og jeg har XP pro.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 17:57
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-09 20:40

Klaudi ØV ØV ØV

Jeg downloadede programmet, slettede det gamle og gemte det nye i en ny mappe. Derefter installerede jeg det og så skulle jeg se min nye pauseskærm. ...........................................

Der var ingen, kun blink efter blink og da jeg trykkede på en tast og vendte tilbage til skrivebordet, så var mine genveje på skrivebordet rokeret rundt, ikke en var på sin plads.

Nu er programmet slettet igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-09 20:48

Prøv denne
http://peecee.dk/upload/view/162730
det er den jeg har, kopier den til C:\windows\system32

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 30-03-09 17:39

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-09 17:47

Velbekommen