/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så gik starten...
Fra : vedikkealt
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 28-03-09 09:38

...på mit andet sæt blivende tænder...

Jeg har tidligere her på Kandu stillet spørgsmål omkring om nogle kendte en tysk tandlæge osv. osv., så nu synes jeg i skal have mulighed for at se det færdige resultat.

Og jeg vil da gerne vide om nogle af jer har lignende, og hvad det har kostet jer i Danmark.

I farten er det lidt specielt at gå med, og skal jeg beskrive følelsen er det som at gå på en mellemstor vabel...eller have en lille sten i begge sko samtidigt...

Og så er det MEGA godt håndværk, tænkt sig at kunne lave sådan 2 tingester efter nogle prøver så godt, at der kun skulle 2 micro retninger til, så føltes det rigtigt.

Det kan godt imponerer mig...

Lige efter de 5 tænder var røget ud, var jeg da noget bulet i kystøjet...ellers ingen gener....eller jooo jeg har faktisk forsat en lille gene...ikke fra gummerne...men da kirugen rev den bagerste tand ud kom kinden i klemme i tangen, og så flåede han lige et lille stykke af kinden, og det heles lidt langsommere, men skidt med det, det står ikke på regningen... ... godt der stadig er noget der er gratis...

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL .. Indholdet af det følgende link KAN virke anstødeligt..

http://ditcentrum.nordjyske.dk/blogs/roladens_analytiske_hjerne/archive/2009/03/27/s-229-gik-starten.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 09:41

Følger spændt med .......og lider med dig.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-03-09 09:44

# piaskov

Jeg kan jo sige at lidelsen er overstået.

Tandlægen har nemlig lovet mig, at der INGEN - hverken rødder eller nerver er i de nye tænder..

Og de skulle også være imune overfor Karius og Baktus...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 09:46

Citat
Og de skulle også være imune overfor Karius og Baktus...

Sikke en masse penge du sparer til at få lavet huller

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-09 14:02

Mine tænder ser ud som dine (altså de kunstige) Jeg har 3 tænder på, 2 i den ene side og 1 i den anden. Og prisen? 9.800 kr. Men jeg giver ikke en krone for at rende dernede og få tænderne tilrettet, og nu har jeg da været der 3 gange og skal snart derned igen.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-04-09 20:28

Tak for svaret granner01.

Så har du da også fået dem til en ganske god pris.

Jeg er stadig under "oplæring" i at bruge mine...men det skal nu nok komme.

Fortsat god påske...

Hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-04-09 20:41

Ja og vi kan da altid udveksle erfaringer.