/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG 7,5 opgradering til 8,5
Fra : BjornJ
Vist : 2497 gange
100 point
Dato : 28-03-09 08:21

AVG 7,5 udløber 12 april står der på min skærm og jeg prøver at opgradere til den nye 8,5 gratis udgave.
Efter at have tryket en hel masse gange ender med en opfordting til at indbetale 79$.
Er den gratis udgave forsvundet? eller har jeg under vejs trykket forkert.
Mit engelsk er ikke for godt .

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 08:45

Du må have trykket forkert, den er gratis endnu
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 08:57

Hej klaudi
på dit link ender jeg også ved Credit Card.

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 09:01
Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 09:24

Jeg har prøvet det nye link, men det endte også med ønske om penge.
Inden var der fundet en masse erros.
Jeg er ikke rigtigt klar over om jeg skal trykke kør eller gem og har prøvet begge dele, med samme resultat.
Hvor f. ska det være så svært?

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 09:31

Download og dobbeltklik på filen
ser sån ud
http://peecee.dk/upload/view/162500
http://peecee.dk/upload/view/162499

ikke noget med betaling

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 09:36

Hvad for en skal jeg tage først?
Jeg har prøvet dem begge, men knapperne er døde.

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 09:45

Nu er jeg ik helt med
Hvad for en skal jeg tage først?

Download AVG 8.5:
http://download.cnet.com/AVG-Anti-Virus-Free-Edition/3000-2239_4-10320142.html?part=dl-10044820&subj=dl&tag=button&cdlPid=11014801

Når du så har hentet den, dobbeltklikker du på den, og følger vejledning
Først skulle der gerne komme en boks der ligner denne
http://peecee.dk/upload/view/162500
Tryk Next

Så skulle der gerne komme en boks som ligner denne
http://peecee.dk/upload/view/162499
Tryk Accept
osv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 10:58

Hej Bjørn.
Undskyld jeg blander mig
@ Klaudi....Jeg har også problemeer med den
Har prøvet dine link her ....men den vil ikke installere den...den melder fejl hele tiden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-09 11:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 11:08

Hent direkte fra AVG
http://www.avg.com/filedir/inst/avg_free_stf_en_85_285a1462.exe

Afinstaller gammel version først som miritdk er inde på.

Jeg prøvede at installere, jeg har Avast og det finder den ud af og siger at man bør afinstallerer
anden virus software

mvh klaudi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 11:10

Hej meritdk.
Ja men når jeg kører den går det da fint.
Meeen når den er "færdig" skriver den....instal faild.....så noget er der galt.
Stadig undskyld bjøren...jeg skal nok smide nogle point efter dig men ville lige skrive her fordi du ikke er den eneste der har problemer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 11:45

Nu ville jeg lige starte min gamle pc, og så prøve at installere på den, men tror i den vil starte,
nej, total død, så nu må jeg på fejlfinding

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 11:59

Ja sådan kan det gå.
Leif var da også HELT sikker på det var mig der gjorde noget galt.....
Han ku så heller ikke da han gjorde forsøget

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 12:13

Næh det da noget møg, har lige skiftet PSU, stadig total død!

Hvordan går det så hos dig, BjornJ, er der noget af det der virker?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 12:36

Nu lukker jeg ned.
Håber Bjørn lader den køre week-enden over.
Vi skal i byen og sover der til i morgen...i campingvognen
Det er nok det sikreste frem for at møde nogle grimme mænd i poiluniformer

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 13:16

Tak til piaskov for at du blander dig!
Det er rat ikke at være allene. Jeg føler mig så dum nå der ikke ske det der skal ske.
Jeg har ikke fået indstaleret den nye AVG endnu, men prøver igen.

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 13:23

Til piaskov
jeg er lige glad med point.

bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 13:26

Til klaudi

nej der er ikke noget nyt, men jeg vil prøve at afindstalere 7,5, men hvad sker der imedens den er afindstaleret og til jeg får den nye indstaleret?
Hvis ikke det lykkes er jeg jo på den, så er jeg helt åben for spam.

Bjørn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-09 13:42

Hej Bjørn.
Du skal ikke føle dig dum.
Det er du ikke du er bare lige så usikker på det som jeg er.
Folk her er altså utrolig øde til at hjælpe...og deres tålmodighed rækker meget langt.
Jeg er desværre nødt til at logge af for week.enden men kigger ind i morgen middag så er jeg hjemme igen.
Hav nu en rigtig god week-end alle sammen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-09 14:17

kig lige her

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=163

hvis du stadig har problemer så bed om hjælp her -

http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php

hvis stl_S IKKE dukker op her også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 14:32

Tag net forbindelse fra når du afinstallere avg

hent evt en gammel version her er 8
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/5237/
hvis der går helt kage idet kan du installere den

Men der er jo os en anden mulighed, Avast, der er flere der syntes den er bedre
bruger som sagt selv den.
Her kan du hente en dansk version:
http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe
den kræver registrering men det er gratis

mvh klaudi

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 28-03-09 16:57

Jeg har erfaret at computer uden sp2 og uden afinstalering af gammel avg - så går det galt - jeg afinstalerede avg -- kørte cc clean og installerede avg 85_278a 1439 - med fejl - hvoeftr jeg opdaterede computer med sp2 - og så var den i orden.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 18:43

Til klaudi

Nu lykkedes for mig at indstalerer Avast, den likker i hvertfald nu under programmer.
Mener du at den erstatter AVG, så jeg kan afindstalerer den:

Bjørn

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-09 18:54

Ja du skal kun have et antivirus program, hvis avast kører, er der et rundt ikon nede til højre med et "a" på

mvh klaudi

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-03-09 22:25

Til klaudi
Der er et a i højre nederste hjørne så jeg sletter AVG i morgen.

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-09 22:29

ok, det er nok bedst, så der ikke opstår konflikt imellem dem

mvh klaudi

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 08:24

Der er dukket et nyt ikon op på mit skrivebord.
"InstalCyberDefende" hvordan mon det er kommet der, og had er det?.
Har jeg i mit forsøg på at indstalerer AVG 8,5 trykket på et eller andet.
Det kan være jeg skal stille et nyt spørgsmål, så der kan komme nye på banen.
Jeg har ikke helt styr på hvad jeg laver, men vil senere afindstalerer AVG 7.5, men jeg lader lige lidt tid gå så der bliver tid til gode råd.

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 08:49

Jeg har lige opdaget at jeg også har "Norton Securiti Scan 9,66 MB,på listen over programmer.
Skal jeg også slette det?

Bjørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 09:05

Tror ikke du skal installerer "InstalCyberDefende", ved ikke om det er den de skriver om her:
http://www.stopbadware.org/reports/reportdisplay?reportname=cyberdefender

Hvis du os har Norton på kan den os drille Avast, ud med den, ville jeg mene.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-03-09 10:53

Hold dig fra Cyberdefender http://www.mywot.com/en/scorecard/cyberdefender.com

Norton Security Scan har du muligvis fået ind med Sun java. Den konflikter ikke med dit antivirus, men er vel overflødig

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 11:27

Til stl_s
Jeg forstår ikke det engelsk der stå i dit link, men tro på dit råd om at jeg skal holde mig fra den.
Nu er spørgsmålet om jeg har indstaleret, og om hvordan jeg sletter.
I programmer har jeg noget der hedder: "CyberLinkPowerProdukter" er det det jeg skal slette?

Bjørn

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-03-09 11:32

Cyberdefender er et firma der bruger kedelige metoder for at sælge deres sikkerhedssoftware. Omdirigering af dine søgninger f,eks. De spammer åbenbart også. Cyberlink og Cyberdefender er ikke det samme. Hvis du ikke kan se Cyberdefender i Start/Programmer eller Tilføj/Fjern, så har du ikke fået den installeret endnu. Ikonet kan du bare slette.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 13:29

Tak for svaret Klaudi.

Nu tror jeg det hele er i orden. jeg har slettet Norton ov AGV og satser på at avast dækker mig ind for spam o.s.v.
Stl_s har fået point på en andentråd, så det er vel så retfærdigt som det kan værer.

Bjørn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-03-09 13:33

Hej bjørn.
Er det ikke lykkedes for jer med avg 8.5 ???
Jeg er lige kommet ind af døren så jeg ville lige vide det ??
Som jeg læser det er det 8.0 du fik ind opg den har jeg sååå.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 13:40

Velbekommen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-03-09 13:41

piaskov, der er en tråd her, der giver nogle råd om af og installationsproblemer med AVG http://freeforum.avg.com/read.php?13,178163,backpage=,sv=

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-03-09 13:51

Hej sti_s.
Ok takker lige nu.
Skal lige stave mig igennem
Jeg tømmer lige campingvognen så ser jeg på det.
Hvis jeg får problemer opretter jeg en tråd.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 21:49

Til piaskov

Nej det lykkedes ikke at indstalerer AVG 8.5.
Jeg har indstaleret avast i stedet efter råd fra klaudi. Se godkendelse af svar.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-03-09 22:29

Hej Bjørn.
Ja jeg kunne heller ikke...desværre
Men tak fordi jeg måtte " snakke" med.