/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ny internet udbyder
Fra : stjerneboern
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 26-03-09 14:48

Hej. Jeg skal finde en ny internet udbyder, gerne så man kan ringe ind og få support hjælp hvis det ikke virker en dag. Men hvem skal man dog vælge. Jeg henter hverken musik eller film ned. Men skal heller ikke tage en krig. Men til alm. brug.

Har nogen et godt forslag???????????????

Har stofanet men de dækker ikke der hvor jeg skal flytte hen.
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 26-03-09 15:00

Jeg har haft Stofa, Com-X og nu en antenneforening. Og den bedste udbyder var Com-X. De leverede internet, TV, radio og telefon og til en billig pris.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-03-09 15:49

køb mobilt bredbånd hos 3. så kan du skifte mellem den stationære pc og den bærbare. og det virker bare perfekt.
jeg har klaret mig med det i et år nu, og jeg bor ret langt ude på landet, og der dækker det også fint.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-09 16:09

Citat
Har stofanet men de dækker ikke der hvor jeg skal flytte hen.

Hvem dækker så....

Vi ved jo ikke hvor du er/skal flytte hen.....

Er der en TV-leverandør kan du normalt også få kabelnet den vej....

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 26-03-09 16:42

Tak , ja det må jeg undersøge om der er specielle aftaler, havde ikke tænkt på det.

Det er ellers i stor kbh, så jeg havde troet at jeg bare kunne ændre adresse, men næ nej.
Men jeg undersøger lige det med tv-leverandør.
tak

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 26-03-09 16:43

mange tak for svarene, det var hurtigt.

Godkendelse af svar
Fra : stjerneboern

Dato : 26-03-09 16:44

Tak for svaret granner01.
mvh. stjerneboern

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-09 18:45

Selv tak og der er mange i KBH som har en fast udbyder, så ring til en vicevært i den ejendom du skal flytte ind i. Han må vide det.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 27-03-09 23:52

der var nemlig en udbyder, så den er klaret.
mange tak for hjælpen.