/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Brevflet pæne dokumenter
Fra : thda99ac
Vist : 307 gange
40 point
Dato : 03-04-03 11:03

Hej jeg ville lige hører om der var nogen der vidste hvordan man kan brevflette til e-post fra word og sørge for at det der bliver sendt er i samme format som i dokumentet. det vil sige at der er et pænt dokument med billeder som modtageren får. håber der er nogen der ved det

på forhånd tak!!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-03 11:07

Se det kan da godt være det ikke er den rigtige måde, med jeg laver mit Word dokument, gemmer det og vedhæfter det som en Word Fil. Hvis jeg ikke vil have folk "piller" i det, f.eks ved fremsendelse af tilbud, beskytter jeg dokumentet og tillader kun udfyldelse af formularer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 11:47

Flette til e-post... Hmm!

Hvorfor ikke vedhæfte dit dokument som skrevet af 3773 og så lave en Ny gruppe i din e-mail som indeholder alle modtagernes e-mail adr. Jeg har f.eks en som hedder 'Familie' den indeholder så e-mail adr. på alle i min familie. Et klik og de får alle min hilsen... eller hvad jeg nu måtte vedhæfte.

3773... har du set 'missen'

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-04-03 11:56

Glemte det sgu helt, smutter lige tilbage og tar' et kig!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 11:52

Da spørgsmålet stadig står åben, så er spørgsmålet, om mit/vores svar ikke var fyldestgørende nok, ønsker du det stadigvæk efterladt som åben, har du glemt at acceptere svaret (til højre for 'kommentar') ??

God påske...
Søren

NB: Sidder og renser op i alle mine åbne 'sager'

Godkendelse af svar
Fra : thda99ac

Dato : 14-04-03 09:48

Tak for svaret 3773.