/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hinterhag Alm (Saalbach) og Flamingos
Fra : sompoul
Vist : 1256 gange
20 point
Dato : 06-03-01 09:33

Hej Allesammen

Jeg var i uge 7 på skiferie i Saalbach Hinterglemm. Der findes verdens fedeste afterskisted: Hinterhag Alm. På dette sted spiller et band ved navn Flamingos hver dag mellem 16 - 18 i hele vintersæsonen. Flamingos spiller en masse østrigske sange, bl.a. "Anton", og et par kendte internationale sange, bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys' udgave af "Sha la la la la". Men hvad hedder alle de andre sange de spiller?

Håber nogen kan hjælpe?

På forhånd tak!

Henrik

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-01 09:54

Hehe...Hinterhag holder 100%

Det er for fedt dernede!

"sompoul" <sompoul.news@kandu.dk> wrote in message
news:1g1p6.8776$XX2.186787@twister.sunsite.dk...
> Hej Allesammen
>
> Jeg var i uge 7 på skiferie i Saalbach Hinterglemm. Der findes verdens
fedeste afterskisted: Hinterhag Alm. På dette sted spiller et band ved navn
Flamingos hver dag mellem 16 - 18 i hele vintersæsonen. Flamingos spiller en
masse østrigske sange, bl.a. "Anton", og et par kendte internationale sange,
bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys' udgave af "Sha la la la la".
Men hvad hedder alle de andre sange de spiller?
>
> Håber nogen kan hjælpe?
>
> På forhånd tak!
>
> Henrik
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 06-03-01 17:54

Har selv været der og det er mange af de samme sange som de spiller andre
steder i Østrig, her er nogle af dem jeg hørte og "opsporede" da jeg kom
hjem
1. DJ Ötzi - Hey Baby (uh ah)
2. Jürgen Drews - Wieder alles im griff
3. DJ Ötzi - Gimme beer trinken
4. DJ Ötzi - Never stop the alpenpop
5. Antonia feat. Sandra - Ich bin viel schöner
6. Die Kolibris - Die hände zum himmel
7. Die Ärzte - Manchmal haben frauen
8. EAV - Drei weisse Tauben

Håber det kan hjælpe dig lidt videre

JK

sompoul skrev i meddelelsen <1g1p6.8776$XX2.186787@twister.sunsite.dk>...
>Hej Allesammen
>
>Jeg var i uge 7 på skiferie i Saalbach Hinterglemm. Der findes verdens
fedeste afterskisted: Hinterhag Alm. På dette sted spiller et band ved navn
Flamingos hver dag mellem 16 - 18 i hele vintersæsonen. Flamingos spiller en
masse østrigske sange, bl.a. "Anton", og et par kendte internationale sange,
bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys' udgave af "Sha la la la la".
Men hvad hedder alle de andre sange de spiller?
>
>Håber nogen kan hjælpe?
>
>På forhånd tak!
>
>Henrik
>
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : sompoul

Dato : 29-04-01 16:21

Tak for svaret jkj.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 13:35

"sompoul" skrev d. 06-03-01 09:32 dette indlæg :
> Hej Allesammen
>
> Jeg var i uge 7 på skiferie i Saalbach Hinterglemm. Der findes verdens
fedeste afterskisted: Hinterhag Alm. På dette sted spiller et band ved
navn Flamingos hver dag mellem 16 - 18 i hele vintersæsonen. Flamingos
spiller en masse østrigske sange, bl.a. "Anton", og et par kendte
internationale sange, bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys'
udgave af "Sha la la la la". Men hvad hedder alle de andre sange de
spiller?
>
> Håber nogen kan hjælpe?
>
> På forhånd tak!
>
> Henrik
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
> Hej!

Ja Hinterhag holder 100%

Jeg kan også give dig et par stikord.

Zehn nackte Frieusseussen
Mein Revier
Weiss der Geier (oder weiss er nicht, ganz egal ich liebe dich, du
kannst alles von mir haben doch es läuft nichts ohne dich)
Titanic(Ich hab´alles im Griff, åhhhhh auf dem sinkenden Schiff åhhhhhh,
keine panic auf der Titanic)
We like to party
Edelweiss

Håber at det hjælper dig videre.

Mvh.

Karsten Hansen

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Plauborg

Dato : 16-04-02 17:18

Hej med jer kære tyrolervenner.. :)
Hinterhag styrer!!

Jeg ville lige høre om der var nogen der vidste hvad den sang til Herzentanz hedder!? den er vidst på engelsk så vidt jeg husker...
Derudover er der også en med en form for fløjte som er rigtig god, er der en der ved hvad den hedder??

mvh
Peter Larsen

Kommentar
Fra : sompoul

Dato : 16-04-02 19:51

Den hedder "Only you" og Die Flamengos' forsanger synger den helt som den lyder originalt - det er så fedt at høre!

/Henrik Sommer

Kommentar
Fra : Plauborg

Dato : 16-04-02 22:02

Ja det lyder rigtig godt når Die Flamengos synger den!
Ved du hvem der har lavet den originale??

Kommentar
Fra : sompoul

Dato : 17-04-02 17:29

"The Platters" har lavet "Only you"

/Henrik