/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows Xp genstarter med Usb
Fra : Gojen
Vist : 605 gange
200 point
Dato : 23-03-09 18:46

Hejsa

Jeg har prøvet at få mit usb-internet til at virke på min computer, men nettet går i stå efter 2 min og virker således ikke mere. Den viser godt nok der er forbindelse.

Når jeg genstarter computeren og lader usb-stikket sidde i laver windows xp en fejl saa snart man logger ind i windows. Det bliver den ved med i det uendelige.

Service Pack 3 er installeret.

Nogle der har et bud på hvad dette problem kan skyldes ?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-03-09 19:59

KAN være maskinen er indstillet til at boote på andet drev først, før den normalt starter på

C drevet...

Tag usb ud mens du starter, og sæt det i , igen

har slev haft "bøvlet" og ikke ændret i bios, men bolt taget det ud ved opstart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-03-09 20:00

Jeg går ud fra at det er en USB trådløs adapter og ikke en 2go eller lign.

Start og luk comp uden Den USB adapter.
Læg den CD i som fulgte med og kør programmet.
Hvis den ikke bed om den USB adapter så genstart
Og sæt så den adapter i.

Start > h-klik på denne computer > egenskaber > hardware > enhedshåntering
Er der nogen gule anmærkninger.

Annuller spørgsmålet
Fra : Gojen

Dato : 24-03-09 21:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål