/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babymad.
Fra : Laika_pigen
Vist : 566 gange
51 point
Dato : 22-03-09 17:43

Hejsa.

Nu kan det ikke vare lang tid inden vi skal til at prøve med Grød/mos her hjemme.

Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale nogle gode sider her på nettet eller evt en god bog med babymad.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Hilsen Laika_Pigen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 17:57
Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 22-03-09 17:58

Prøv på apoteket. De har en "kogebog" med mad til børn, det er fra den første grød/smagsprøve til ca. 1-2 år, men opskrifterne kan også bruges længere og til resten af familien. Derudover er der flere gode råd i bogen. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men vores sundhedsplejerske udleverede den da vi fik den første for 7 år siden.

Husk - de første mange "måltider" bliver kun til 1-2 tsk. så du skal ikke starte med at lave en tre-retters-menu til den lille.

www.dk-kogebogen.dk/opskrifter (Babymad Opskrifter med billeder på/fra Alletiders Kogebog)

Prøv evt. google.dk og søg på babymad, der kommer der flere sider med opskrifter, bla. ovenstående.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-09 18:19

Lige en sidebemærkning

Da jeg lavede frugtmos mm, frøs jeg det ned i isterningebakker, og startede så med en terning osv

Så havde jeg ikke noget spild

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-09 18:28

Granner:
Det var også det jeg ville. Derfor jeg spurgte om der var nogen som kendte til en god bog eller gode sider her på nettet.

Nordsted1
1000Tak. Det var da vældig smart. Det vil jeg bestemt gøre.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 18:50

Ja da og jeg har lagt genveje ind med opskrifter. Men jeg kan da godt finde nogle flere.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-09 19:19

Vil være super hvis du gider det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 19:25
Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 51 point
Dato : 22-03-09 19:27
Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-09 19:34

Tak for svaret granner01.

1000tak for venligheden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 19:47

Selv tak, og held og lykke med babyen.