/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Målsetning ?
Fra : jensalexander
Vist : 840 gange
500 point
Dato : 22-03-09 08:04

Jeg har fået et gammelt Autocad r14 program og har ikke brugsanvisning til det.
Jeg ved at den kan købes, men i første omgang efterlyser jeg blot tegninger jeg kan impotere hvor ligesom "alt" er sat op. (målsetning, udskrift osv.) hvor jeg kan gå ind og slette tegningen og have et rent ark hvor jeg tegner i mm eller cm.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-09 11:50

Du må nok hen på biblioteket og spørge.

Der er lavet en bog til Autocad Release 13 "kommandobeskrivelser" (En "mursten" på Dansk)
Om dette er isbn nr. ved jeg ikke > 00105-021400-5030
eller TC 045 AD251 (måske nærmere et Autodesk nummer)

Der er ikke ret meget forskel på 13 og 14
Alle ordrer fra tidligere udgaver virker også på nyere.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 02-04-09 08:08

Du må da godt få min "master-tegning". Jeg tegner i en nyere verison af AutoCad, men kan gemme den ned i version R14 og sende den til dig, hvis det har din interesse.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : jensalexander

Dato : 03-04-09 02:50

det vi jeg være taknemlig for tror du det kan gøres med e-mail ? jensalexander@hotmail.com
på forhånd tusin tak.

Accepteret svar
Fra : Kirstineka

Modtaget 250 point
Dato : 03-04-09 07:25

Hej igen - nu har jeg sendt filen til dig - håber der fungerer.
Hilsen Kirstineka

Godkendelse af svar
Fra : jensalexander

Dato : 04-04-09 06:11

Tak for svaret Kirstineka.
ikke lige hvad jeg håbet men har i mellemtiden fået fat i en bog som enkelt viser mig hvordan jeg kan gøre det. Du skal have tak for din ulejlighed.

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 09-04-09 11:09

Jeg har en pæn manual til Release 12, hvor alle kommandoer kan bruges i release 14. Den er i A4, 777 sider på dansk med hårdt omslag.
Desuden har jeg "1000 tricks" 561 sider på engelsk.
Endeligt "Inside Autocad release 13" på 1498 sider på engelsk.
Her får du svar på alle spørgsmål - og lidt til, så hvis du er interesseret, kontakt mig.