/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex lyst
Fra : olhund
Vist : 1133 gange
20 point
Dato : 19-03-09 15:12

Vi er et par som nu her har vært gift 12 år og mand er 35 og jeg er 30 jeg syntes at jeg har mister lysten til sex de sidte 3 år og jeg kan mærke at det går ud forhold hvad kan man gør for at vinde lyst tilbage ind forholdt går helt i stykke og det skal lige sigs at vi har 3 dejlige pige.

m.h
hilsen fruen

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 20 point
Dato : 19-03-09 16:40

Mange har brug for at genopfinde deres forhold efter at have fået børn.

Begynd at sørge for at have tid sammen fuldstændigt uden børn. Gør det til en vane at tage væk sammen en hel weekend flere gange om året uden børn og når i tager væk ja så sørg for at bruge tiden på hinanden. Kroferie er ikke en dårlig ide.

Sørg også for at bryde rutinerne. En virkelig dræber både for sexliv og parforhold er altid at gøre som man plejer. Det der blandt andet var spænende ved at være helt ung var at tingene var nye og uprøvede. Så vær åben for at prøve noget nyt.

Husk jo mere normalt det bliver for jer ikke at have sex jo sværere bliver det at genindføre det og ud over at et godt sexliv er en temmelig dejlig ting ja så kan det meget let også være det der holder parforholdet i gang for uden sex så kan man vel lige så godt nøjes med at være venner.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-03-09 17:04

Så kan det nok ikke siges tydeligere. Hvordan har du det mmed at der skal være orden og rent? For meget rengøring og 'ordnung muss sein' nedsætter den tid man har til hinanden, efter min erfaring

Godkendelse af svar
Fra : olhund

Dato : 19-03-09 17:16

Tak for svaret Thomas.Haugaard.

Kommentar
Fra : Ascended

Dato : 20-11-11 10:49

jamen.. har i begge to lige meget lyst og er i generelt for trætte osv osv du finder nok problemet selv hvis du sætter dig mere ind i det

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-11-11 20:50

oprettet d. 19. marts 2009 kommenteret og accepteret d. 19. marts 2009, igen kommenteret d. 20.november 2011

hvor gik det lige galt