/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vil duogså have stoppe volden?
Fra : mulberry
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 19-03-09 08:14

Hvis du ikke kan deltage i demonstrationen , kan du måske tænde et lys på siden her???
:
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1140962.ece

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-03-09 08:16

Stoppet med t skulle der have stået, undskyld Klumme, Refi m.fl

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-03-09 08:43

Smukt, det er som med miljø ord er gratis så dem kan vi godt give.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 19-03-09 09:15

4.232 havde for kort siden tændt et lys for EkstraBladets reklamekarrusel...og det er da super at et viatuelt lys kan forhindre bandevold og mord....hvorfor har ingen tænkt på det noget før?....men der er åbenbart over 5 millioner der går ind for det modsatte, så der er lang vej igen

Jeg tror at jeg anbefaler at der oprettes sider hvor man kan tænde lys hvis man er imod kvindehandel, hustruvold, økonomisk kriminalitet og slaveri....det bliver et kæmpe bål, men heldigvis er brandfaren minimal

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-09 09:40

Sikke noget vrøvl.. tænd et lys, så stopper volden og verden bliver et bedre sted??

Jeg er sikker på, at det nok skal hjælpe, jeg er faktisk overbesvist om, at næste gang en voldsforbryder skal til at pande sit offer en på skallen, så stopper han op og tænker: Nårh nej, der er blevet tændt lys på Ekstrabladet, jeg må hellere lade være.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-09 09:59

Man kan også bare sige det er forbudt at slå på folk.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-09 12:30

Kære Teil

Det ER forbudt at slå på folk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-09 13:16

det vidste jeg ikke, min kone får bank hver dag

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-09 13:37

Hvis man har giftet sig med dig, så fortjener man vel heller ikke bedre

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-03-09 18:23

Det er jo tanken der tæller, men det forstår i måske godt. At tænde et virtuelt lys er jo en markering af en positiv tanke, og det er der sgu brug for som modstykke til den vold der er blevet kun meget mere af på det seneste.

Annuller spørgsmålet
Fra : mulberry

Dato : 19-03-09 18:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål