/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lægning af tagpap?
Fra : punkler
Vist : 4729 gange
100 point
Dato : 18-03-09 20:34

Hejsa!!

Jeg skal hjælpe en kammerat med at lægge tagpap på en gammen garage...
taget er flat og pu nuværende tidspunkt helt rådden...

Vi vil fjerne det gamle tag og lægge nye krydsfinérplader og tagpap herpå...
Men - der findes mange forskellige typer tagpap, er der produkter vi skal holde os fra?

Som jeg har forstået det, skal der først lægges underpap og derefter overpap.
Kan i anbefale nogle mærker/materialer frem for andre?

Det er første gang vi prøver dette, men vi ønsker ikke at tilknytte en håndværker.

På forhånd tak...
Thomas

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-09 20:37

Prøv engang at læse dette link

http://gratisinfo.dk/tagpaptag/

Der kan du også få tilsendt en folder, hvor der står beskrevet hvordan i skal bærer jer ad

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 18-03-09 20:45
Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-03-09 09:01

Kik ind på denne side, de har alle muligheder med:

http://www.icopal.dk/Produkter/Tagpap/500%20serien.aspx

Godkendelse af svar
Fra : punkler

Dato : 19-03-09 11:07

Tak for svaret Nordsted1. Vi prøver os lidt frem... - det SKAL lykkes...

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 19-03-09 20:35

Jeg ville nu holde mig fra sømpap.... Har selv lagt icopal top 500 på og det er altså ikke svært Det er en lidt dyre løsning men den holder....