/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer! :)
Fra : Hansen4life
Vist : 533 gange
73 point
Dato : 18-03-09 16:29

hej alle sammen...
Har et lille problem med in com, den lagger sindssygt når jeg spiller Css (Counter Strike: Source) min Latency er på 1499 hvor den plejer at være på 150 max..
Hvis nogen af jer kan fotælle mig hvad i stor der er ivejen, så skriv endelig !! :D

På forhånd tak
- Hansen4life

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-03-09 21:22

Tja du sidder vel ikke og downloader eller uploader et eller andet i baggrunden? Hvis du ikke er den eneste på netværket derhjemme, kan det jo også være at der er en anden der har gang i noget?

Når jeg spiller cs, spiller jeg som regel ikke på servere hvor latency er over 30.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 20-03-09 12:36

Gælder det alle server?

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 22-03-09 15:44

Sp4nker - Ja, hvis den ikk er over 100 lagger det stadig..

bruuno117 - Min mor og jeg er de eneste der bruger internettet.. jeg downloader ikk i baggrunden eller andet , der logger jeg ned for msn og alle internet siderne og går ind i spillet.. Nu bruger jeg Windows Xp og har Vista Skins/Looks på, kan det have noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-03-09 18:52

Hvis det er WindowBlinds Du bruger til skins er ramforbruget nede på ca 20 mb.

Annuller spørgsmålet
Fra : Hansen4life

Dato : 08-04-09 23:16

Fik min com formateret, men tak for førsøg på at hjælpe :D

- Hansen4life