/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
mIRC Hjælp
Fra : RaB
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 02-04-03 19:10

Hvordan for jeg en anden baggrund?? og er der nogle der kender nogle fede script????

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 02-04-03 21:10

det gør du under Tools..der kan du skifte farve

det med script : scripts er for vidre kommened i starten ville jeg køre normal mirc ( siger min ven )
Men det kan være du er blandt de vidre kommened

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 03-04-03 00:04

Hej

Det bedste script jeg kender til er "NoName Script v3.71" søg på google... Men jeg tror nok at deres hjemme side er ved at bilve ændret .... så den er nede et par dage NoName Script er en styling af mIRC hvor det er muligt at vælge temaere og styre winamp fra mIRC + meget mere.....
Ellers er der "Dccassist v1.63" der er et OK script til hjælp af Xdcc filoverførelser
........................................................................................................................................................
Hvad bagrunden angår finder du bare egenskaber et af hjørnerne finder background så kan du finde en baggrund på din puter....

Venlig hilsen
Caine

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 03-04-03 00:08

Jeg kan meget godt lide Polaris script, det har mange smarte egenskaber såsom automatisk nickname identify mm. Men Cyberfish har ret. Lær at det normale mirc at kende først og installér så scripts.

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 01-05-03 14:04

du kan sætte et billede som bg ved at logge på den channel du vil have nyt billede på, der efter højre klikker du på channel´en der hvor man skifter mellem de channal´er du er logger på.. derefter trykker du på Backgrund, og så select.. så kan du vælge en bg til hver channel ;) håber du kan bruge det...

MVH Dani