/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota Rav 4 2,2 cat
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 16-03-09 19:07

Er der nogen som kan oplyse om der er ting man skal se efter på en sådan bil, inden man køber den. Er det en bil der er mange km i selv om det er den store motor og har den ellers diverse børnesygdomme
Det er en 177 HK diesel og har kørt 35.000 km

EM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-09 19:11

Citat
Er der nogen som kan oplyse om der er ting man skal se efter på en sådan bil, inden man køber den

Ja - prisen

Den hører til i et afgiftfrit land

Accepteret svar
Fra : rocoolsen

Modtaget 60 point
Dato : 16-03-09 19:45

Har en Toyotamekaniker her i huset, han siger at det er den bedste af Rav modellerne.
Virker bare.

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 16-03-09 20:58

Ganske udmærket køretøj af SUV typen.

Du er helt på det rene med hvad det koster årligt bare at eje&forsikre sådan et skrummel ?
Det er ikke en joke den kommentar fra Refi ...

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 18-03-09 20:22

Jeg er godt klar over at refi ikke joker, men man må betale for kvalitet og selvfølgelig er den danske misundelsesafgift helt urimlig, men hvad fanden man lever kun en gang

EM

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 21-03-09 07:09

Tak for svaret rocoolsen.